Gå til innhold

12 uker, helt utrolig:D:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 12 uker, og det føles helt fantastisk:D

Tror faktisk jeg skal bevege meg inn på 2. trimester:D:D

Håper flere kommer etter!!

Og masse lykke til til dere andre som må vente litt til=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 12 uker i dag :D

Gratulere så masse til deg!!

Skrevet

Gratulerer så masse til dere jenter:=)

Jeg kommer om 2 uker:=)))))

Ta godt vare på dere selv og nyt svangerskapet.

Skrevet

12 ukers rus:):) Gratulerer- vi er jo en liten håndfull i dag!

Skrevet

Jepp jepp...jeg også....men driver visst på og hopper litt mellom 1. og 2. trimester idag... Hører liksom litt hjemme her ennå =) Er jo mange innlegg jeg fortsatt vil lese trådene på - og så er det litt nytt og spennende inne på 2. tri.... De damene har jo babyer som sparker! :)

Skrevet

Takk for det, og gratulerer til dere også=)

Ja, sånn er jeg også, hopper litt att og fram. Men er veldig moro å lese innleggene på 2. trimester, om baby spark og ingen kvalme, hehe!!

Nå nærmer vi oss den tiden hvor man virkelig begynner å se og kjenne graviditeten:D

Skrevet

Hurra for dere! Vi sees igjen på lørdag!

Wohoo! :)

Skrevet

Hehe, så bra=)

Skrevet

Snakkes i morra :) da er jeg 12+0! Hurraa! Er det 12+0 eller 12+1 man skal inn på 2. tri sånn helt teoretisk? For i følge over her, så er 1.tri t.o.m 11+6, mens 2.tri starter 12+1.. en dag i ingenmannsland?? Hehe..

Men tror faktisk ikke jeg kommer helt til å klare å ikke kikke innom her heller.. Vi får se det som vår plikt å fortelle alle de med store bekymringer at vi var der en gang og det gikk så bra så bra med oss.. er så glad denne perioden er over.. gleeeeder meg til 2.tri!

Var forresten på 1.svangerskapskontroll i dag og hadde flott blodtrykk :) Har også hørt litt hjertelyd i dag.. sukk.. fiiin dag..

Nå skal jeg slutte å skryte! Men er så glaaad!

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...