Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så va denne dagen komt da, jeg er 12+0 i dag. Tror ikke helt på det, det føles helt uvirkelig :)

Jeg har verken sett eller hørt noe til mirakelet i magen enda, noen andre som heller ikke har det?? Virker som om det er så vanlig med tidlige ultralyder rundt omkring... Jeg verken så eller hørte noe til de to andre heller, før jeg fikk høre hjertelyd på første jordmortime. Og siden jeg har mistet to ganger tidligere, så er jeg jo bittelitt bekymret. Det positive er jo at jeg har symptomer og en voksende mage, så håper alt er bra.

Blir nok kanskje værende her på 1.tri et par dager til, men får tusle meg litt halvveis inn på 2.tri, og håper å se dere komme etter snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og:) 12+0 i dag. Jeg har sett spira fordi fastlegen min har ultralydapparat, så fikk se på første kontroll. Glad for det, men forrige gang hadde jeg annen fastlege, og var kun på ordinær ultralyd. Tror jo det egentlig er mest vanlig.

Skrevet

Gratulerer til deg også :) Tenke seg til at vi er ferdige med den første etappen og bare har to igjen :) Heldige som har fått sett den lille du da!

Skrevet

Da snakkes vi på 2.tri også - jeg er likt med deg - og også litt hopp og sprett mellom 1. og 2. tri nå :) :) :)

Alt er nok vel med den lille i magen din :)

Skrevet

heldiggriiiis:) kommer etter deg om 4 lange uker......!!men jeg kommer:)

alt er nok bra så lenge magen vokser og du føler deg gravid;)

lykke til videre!

vi "sees"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...