Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #1 Skrevet 30. mars 2010 Hva er symptomer på at hunden har mark i magen, utenom egg/mark i avføring? Hunden vår har kastet opp nå to netter på tre dager, samt hun ikke har hatt matlyst på veldig lenge, rundt siden januar, men da trodde vi det var i forbindelse med løpetid, som også var ferdig i slutten av januar.. Men det kan jo ikke være det nå tror jeg.. Jeg synes jeg så noe hvitt i rompa hennes i dag tidlig, men rakk ikke å se bedre etter før hun begynte å vaske rumpa. Prøvde å se etterpå, da var det ingenting å se.. Hun kaster iallefall opp igjen mat da hun har spist det.Da kan hun spise om ettermiddagen, så kaster hun opp om natten..
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Gi henne en ormkur du. Kan ikke skade henne uansett om hun har det eller ikke om du følger det som står på pakken. Om det fortsetter etter den ormkuren, eller blir verre, så kontakt vetrinær!!
Hopptetussa90 Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Symptomer på innvollsorm er som regel oppkast, diaré, vekttap og matt pels. Hunder kan også har orm uten å ha noen symptomer. Proffe hender kan også kjenne om hunden er litt oppblåst i mageregionen noe som også kan tyde på innvollsorm. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt til en veterinær i dag og fått meg en resept på ormekur. Resten av familien kan fort smittes, så pass på dersom det virkelig er orm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå