Gå til innhold

små blødninger i utfod...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk litt mer blod i utfold i dag, er ikke rent mørkt blod, men mer "utvannet", vet ikke om dette er for at ting strekkes, skal på plass og pg av ul innvendig i går. men blir nervøs uansett. skal til legen kl 09.50 og få meg en sykemelling. huff, håper dette går bra. har mista før så... er tungt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Hva sa di på ultra i går da??

visst fosteret lever er d ikke farlig.

D e er normalt me litt blødninger i svangerskapet.

Deet gikk galt med meg denne gangen. Var på sygehuset i går.. Blei abort pille på meg...

Men du må ikke stresse,det går nok bra :)

Skrevet

det er så tili at det var ikke mer enn en liten runding dær, men den var rett str til og være 5 mnd. måtte bare se ann og vente et par uker til og om det ikke skjedde noe mer til da så kunne jeg ta ny ultralyd da, og da skulle man kunne se mer, kansje høre hjerte om allt var bra. de tok også hcg for å sjekke om det var så mye det skulle være til nå i svangerskapet. var hos legen nå, han sa det virka mer som om at jeg var sår fra ul og kansje feste blødning av at det nå skal dannes navelstreng elr noe sånt???? så fikk sykemelding ut uka, pluss streng beskjed om å ikke løfte eller stresse. holde senga eller sofaen. så nå er det bare og ta tia til hjelp. krysser bare fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...