Ninaw Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Er bare 7 uker på vei, men allerede nå så kjenner jeg den lille sommefuglen veldig på kveldstid. Akkurat som jeg har masse luftbobler, men for langt ned til at det er reelle luftbobler. Syns dette er veldig tidlig, bekymra for at det er to der inne.... Dette er mitt andre barn, så jeg vet det er vanlig å merke ting tidligere, men det var da måte på. Noen andre som har det sånn?
MillaLilla Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg er ni uker på vei og har ikke merket noe slikt, men svigermor og hennes generasjon sier at å kjenne bevegelse så tidlig (fra 40 dager ut i svangerskapet), betyr at det er en liten gutt du bærer på. Nøyaktig hvor vitenskapelig begrunnet det er, kan jeg ikke garantere, men både svigermor, hennes mor og hennes søster bedyrer at de hadde det slik med alle guttebarna sine
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 hmm...7 uker påvei..?? embryoet er bare 5uker og hjerte har akkurat begynt å slå og er like liten som en peanøtt.....og den beveger seg ikke heller før i uke 9-10.....kansjke det er livmoren som vokser du kjenner...? det kjenner ihvertfall jeg som en svak leamus langt inni der..bevegelse hos ett embryo er jo helt umulig å kjenne når det ikke beveger seg.... men har hørt mye rart og skal ikke fortelle noen hva de føler men det hørtes litte bitt rart ut;) og er det tvillinger så beveger jo ikke de seg noe mer selv om de er to....hmm.... jaja lykke til vidrer uansett!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå