ønskerbaby_ Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 jeg har lyst å bli gravid men sliter med manglede menstruasjon og har derfor fått primolut av legen for å få blødning Jeg har gått på primolut kur nå i 10 dager(3 tab daglig) etter 2-3 dager skal blødningen komme, men det jeg lurer på er, hva om blødningen ikke kommer er det da noen vits i å starte på pergotime kuren? eller må jeg spør legen om kraftiger dose av primolut? håper det er noen som kan svare meg på dette:-D
Miaena Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Blødningene kommer, kansje kommer det mye også... har selv brukt primulut. =) om det er noen vits om du begynner på pergoen da, nja det er jeg usikker på ... =) Men masse lykke til... =)
ønskerbaby_ Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2010 takk:-D da er det berre å vente da:-P Det er nå 2 dager siden jeg avsluttet min primolut kur. hvor mange dager etter avsluttet kur fikk du blødning?
Miaena Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 3 dager om jeg ikke husker feil.. og det kom MYE. trodde jeg ble tappet!! hehhe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå