Gå til innhold

sier dere det på en morsom måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

egentlig suntes jeg det er flaut å si det til mamma haha vil liksom ikke at ho skal vite jeg har sex. men hvertfall så vi det litt gøy til svigers.

-mannen sa at jeg hadde vært hos legen og fått vite at datteren vår kom til å forbli enebarn,her hadde han pause så sa han frem til 5 desember og da begynte de å puste igjen. hehe de er ivrige på barn og nesten mast om å få fler barnebarn og jeg satt bak dem når mannen fortalte og de nektet å snu hodet og sluttet å puste litt.. jeg begynte jo å fnise derfor måtte jeg sitte bak fra starten hehe. spent på å høre hva folk finner på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel vært særdeles lite orginal jeg da...Har gjerne sittet en time og småprata om andre ting, og prøvd å tenke ut noe morsomt Så har jeg bare plumpa ut med at jeg "forresten er gravid". Enkelte har hoppa til og skrålt litt, andre har sagt at de visste det før jeg sa det...Tror jeg er litt lett gjennomskuelig! Når jeg skulle fortelle til sambo så kom han hjem fortere enn jeg trodde. Min første reaksjon var å hive graviditetstesten bak putene i soffaen...Aner ikke hvorfor jeg gjorde det, visste jo at han ville bli glad:)

Skrevet

Jeg fant en strikkeoppskrift med baby-klær før min mor skulle komme på besøk. Tapet til et kort der det sto: Kjære mormor. Denne ønsker jeg meg når jeg blir født ca 26.oktober.

Så pakket jeg dette inn i gavepapir og ga henne i bursdagsgave. Hun skjønte det med en gang hun åpnet gaven og turte ikke lese kortet før etter en stund. :) Ble kjempeglad. Det var gøy å finne på en annen måte og fortelle det på. =)

Skrevet

da jeg ble gravid første gangen (prøver på nr 2 nå), og vi skulle si det til min samboers bestemor, kjøpte vi et kort med et dikt på og under diktet skrev jeg "du skal bli oldemor". Hun skjønte ikke helt hvorfor vi ga henne et kort, men hun leste og ble plutselig veldig stille. Så ropte hun "er det sant?!", ble kjempeglad :)

Skrevet

Min familie var i spania i påsken og jeg ringte til min far og sa: pappa?siden alle gode ting er tre,dere fikk jo tre barn,så tenkte jeg som så at nå har dere to,men dere må ha tre barnebarn også ;) han begynte grine i tlf ;) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...