Gå til innhold

Sniker meg veldig stille ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 13 pp og en sa stod det endelig GRAVID igår. Har ikke blitt heilt glad enda for er litt redd for å miste igjen, men skal pørve å glede meg over spira og håpe den klorer seg fast helt til desember. jaja, det blir vel koselig med julebaby. Akkuart nå er jeg bare letta for å slippe sex og el.tester hele tiden. hehe.

Er lei selv av å lese om andre her som blir gravide og tenker arg er det ikke snart min tur. men ville likevel dele gleden med dere. Tusen takk for noen flotte mnd sammen her inne på godt og vondt. Dere er helt fantastiske jenter :-)

GOD PÅSKE og kom snart etter (bare jeg ikke kommer tilbake her på noen år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer :-)

sender masse gode energier for at spira klamrer seg fast :-) så får vi håpe på det beste denne gangen!

Håper jo på å komme etter deg inn på 1 trimester snart :-) får håpe vi snakkes der om ikke så lenge :-)

Skrevet

Gratulere så masse. Vel fortjent... Lykke til videre i svangerskapet:) GOD PÅSKE:)

Skrevet

Gratuleeeeere å masse lykke til :):):):):):):):) å ha ei fortreffelig påske å sommer å alt sammen :):) gleder meg så på dine vegne:)

Skrevet

Gratulerer sååååå mye, kos deg og nyt graviditeten og ha en riktig, riktig god påske!!!

Stooooor klem fra

Skrevet

Så koselig å høre:D gratulerer med spire!!!!

klem fra

Skrevet

Gratulere gratulere ;-D Ha en deilig påske og masse lykke til! Alle fingre krysses for at spiren sitter denne gang. Stooooor klem

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Selv om noen her inne kjenner et stikk av misunnelse (jeg er kanskje en av dem) så har du all rett til å være glad!!! Vi er jo alle glade på dine vegne, vi skulle bare ønske vi også kunne komme etter så snart som mulig... La oss satse på det!!!!

Gd påske!!

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :)

Og god påske til deg også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...