Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Jeg er bifil, vist dette i mange år, er nå 21 (blir 22) ble sammen med en for over 1 år tilbake, har det kjempe fint sammen, vi prater på muligheten for unger, så er her inne som en "forbredelse" saken er den.. Han vet jeg er bifil, og sa at det var noe han kunne leve med.. Men den siste tiden har jeg savnet intimiteten fra ei jente, det føles litt unormalt å ikke ha en jente der lissom.. Tok dette opp med han, fortalte at det ikke hadde noe med han å gjøre, etter forklaring på at jeg føler det samme som han når han ser jenter han synes er pene, så sa han at han forstår jeg da savner ei jente.. Men han setter full nekt for å dele meg med noen, sier han ikke er klar for den delen.. Føler meg så ulykkerlig og fortvilet! Hvordan kan et forhold vare om han ikke kan la meg, en skjelden gang, følge savnet? Har ei venninne i samme situasjon, begge mennene våre vet at vi to har hatt et "intimt vennskap" når vi har vært sammen med andre førut.. Vi føler oss titrukket av hverandre, men ikke i den forstand at vi føler for å være sammen bare vi to... Lurer på om det finnes noen håp for at han vil kunne godta denne siden av meg? Eller om jeg må være i et forhold, hvor savnet etter samme kjønn vil være der i evig tid? Det å skulle forlate han er ikke akurat et alternativ for meg...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Det må du nødt å velge.. Være trofast, singel, eller utro. At han ikke godtar at du har sex med en annen (uansett kjønn) mens dere er kjærester, er for meg heeelt forståelig. Ville du likt om han hadde sex med en annen? Jente eller gutt? Det er jo noe som har et åpent forhold. Men du bør absolutt respektere det om han ikke vil dele deg med andre. Eller kanskje du ikke elsker han nok til å ville ofre "det andre livet" for han?
Gjest ->>- Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 Du er en tulling om du tror at det å definere seg som bifil gjør det greit at du har noen på si når din partner ikke har sansen for det. Om det å skulle forlate ham ikke er et alternativ, så get over yourself. Er det forresten helt ålreit for deg om han puler rundt når han ser noen han synes er pene?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Signerer pila..get over yourself.. Å være bifil gir ikke frikort for å kunne være utro.. Ville du ha likt om han hadde ligget med alle han hadde vært tent på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå