Gå til innhold

Vinteren har skylda!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer vi oss våren og jeg er blitt gørr lat... har i hele vinter sittet inne da vi har hatt det alt for kaldt til å kunne gå ut mye med en liten bebi.

Jeg er redusert til en sofagris, sitter enten forann tv'en og ser på serier eller knotter på pc'en. Leser gud hvet hvor mange forum om dagen, legger kabal og får stadig nye rekorder på minesveiper!

Takk og pris for våren, håper denne møkkasnøen smelter snart før jeg blir så lat at jeg ikke orker å reise meg mer!

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Du får melde deg inn i støttegruppa "Slitne småbarnsmødre som egentlig er ganske uthvilte" (forkortet SSEGU). Vi treffes en gang i kvartalet for å utveksle siste nytt (Alva er tilbake på DiB, og Torbjørn måtte forlate Paradise Hotel!), spise kvikklunsj-melkesjokolade og sammenligne rekorder i alle spillene i Start-menyen.

De eneste kravene vi har er at du er skikkelig blek (pga mangel på dagslys), du føler at du har utnyttet dagen når du har tømt oppvaskmaskinen, du har sjokoladeflekker på alle genserene dine, og at du kan skrive minst 60 ord på tastaturet i minuttet.

Vi lover en hyggelig formiddag med opphetede diskusjoner om svigermor, hvem sin baby som er penest, smartest og tidligst ute, hvem av oss som har sovet minst i løpet av barseltiden, og ikke minst! Hvor langt har vi igjen til startvekt før graviditet?

På neste SSEGU-treff arrangerer vi konkurranse om hvem som har lengst hengepupper - ta med blyant, penn, tusj, og alt annet du måtte føle for.

Velkommen!

Gjest Kira06
Skrevet

Haha, fantastisk støttegruppe!

Er jeg kvalifisert til å bli med når jeg er helt avhengig av Farmville, Cafe World og andre håpløse spill på Facebook? Eller når jeg prøver å slå min egen vinnerprosent i hjerter?

Skrevet

så godt å høre ar vi er fler. jeg kjenner omtrent at trådene i buksa mi dras til det ytterste for å holde buksa sammen i rundt mine store lår og mage. de klarer nok ikke å holde sammen buksedelene stort lenger..

når det kommer til pc er det vel strengt tatt ikke nødvendig å sjekke vg/dagblad og fb 200 ganger i løpet av en dag..

skyndt deg å kom våren, så jeg får begynt å gå ut uten rim i nesa og tre lag ull..

Skrevet

hehe.....høres ut som ei flott støttegruppe. Å jeg hadde passet rett in :D

Har siden snuppa ble født i november:

Lagt på meg 3kg (tiltross for amming osv)

Sett alle sesongene av Dexter (3stk)

Rundet super mario (wii), zelda spirit tracks (DS), pluss 5-6 andre små spill til ds'n.

Fulgt med på private practice, Grey's anatomy, vampire diaries, hotel cæsar ( de GAMLE episodene), Rachel Ray show, Ellen show og seff: Home and away!!

Er inne på facebook og DIB x antall ganger i løpet av formiddagen :)

Å synes det er nok aktivitet å rydde kjøkkenet å lage middag :)

Skrevet

Hihi, jeg er med!

Blek: Jepp, nesten blålig gjennomsiktig, litt som skummet melk

Utnyttet dagen når jeg har tømt oppvaksmaskinen: Jepp, og kan gjerne skryte av det til samboer når han har kommet hjem fra jobb

Sjokoladeflekker på gensere: Jepp, + mengder av gulp

Tar opp alle slags bra og dårlige serier om kvelden, så jeg kan se dem på dagtid når jeg spiser mens bebbis sover ute... Har milevis igjen til startvekt, og jeg er sikker på at jeg har sovet minst av alle ;p

Gjest eelis+kian
Skrevet

Så fint å se at vi har fått flere nye medlemmer - gruppa vokser stadig! Vi har fått tilbakemelding om at treff en gang i kvartalet er for ofte i vinterhalvåret, og vi vurderer derfor å lage et nyhetsbrev som sendes ut til alle våre medlemmer i denne perioden. Dere vil få mulighet til å sende inn spørsmål og få svar fra våre hjemmeværende eksperter (medlemmene altså, det er alt for mye jobb å finne ordentlige eksperter), og vi vil sette av plass til bilder av babyene. I tillegg vil vi i hver utgave kåre den beste sjokoladen, det beste tv-programmet, og vi vil finne ut hvilket spill som er morsomst - all for deres komfort. Send e-post til [email protected] for spørsmål.

Skrevet

Glad jeg ikke er alene! Dagen er en suksess hvis jeg får ryddet ut av oppvaskmaskina, og jeg gleder meg hver dag til vesla har lagt seg og jeg kan spise godis. Mannen har ikke sett meg i noe annet enn pysj siden i fjor sommer...

Siden fødselen i august har jeg lagt på meg til tross for amming, sett fem sesonger av Weeds på DVD, og brukt alt for mye tid på nett. Er også hekta på dårlige chic lit bøker.

Vel sover jeg i gjennomsnitt bare 4-5 timer per natt, men det kan da ikke være bare de? Vanligvis er jeg da ganske oppegående...

Får håpe det hjelper med vår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...