<3 mi corazoncito <3 Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Hei jenter.. Er 5 dager over tid idag, og jeg har aldri gått over tid mer enn 1 dag.. Tok en test da jeg var en dag over, og den slo ut negativt. Var ikke morgen urin jeg testet med da.. Noen dager før IKM hadde jeg veldig såre bryster, var veldig oppblåst, kvalm og "hadde lyst på alt". Men nå er det egentlig ingen symptomer i det hele tatt lenger.. Synes bare dette er veldig rart, ikke no tegn til at tanta skal komme heller. Må sies at jeg ahr hatt bittelitt murringer et par kvelder.. Har kjent på livmortappen og den rekker jeg såvidt, og den er helt lukket.. Noen som har opplevd liknende og er gravide??
Spire2013??? <3 Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Heia Jeg er ikke gravid ennå i alle fall, men er 6 dager over ikm og har hatt litt symtomer denne pp-en: stikkinger og murringer i mage og rygg, ømme pupper og vært svimmel. Henger meg på det spørsmålet du hadde til sltt her. Lykke til
MarsBaby2011 Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 hei. jeg har det sånn nå jeg også. ikm den 27 mars men testa negativ 1 dag etter og i dag tidlig. Har vert kvalm i 1 uke alt og hatt litt murring + ømme pupper og mye hode pine! jeg byner å bli velidig utolmodig merker jeg:) er i 7 pp nå. Så jeg henger meg på jeg også Lykke til.
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Jeg også må henge meg på her. Hadde IKM den 27, men min syklus nå (til tross for at man ellers kunne stille klokken etter den) er ikke helt til å stole på etter SA i uke fem den 26 februar. Men jeg har hatt symptomer helt til noen dager før SA. Nå har jeg bare store tunge og ømme bryster. Ellers ingen stikninger ol. Testet med morgenurin igår, men negativ. Ved forrige graviditet (den som havnet i SA) så fikk jeg ikke positiv test før etter fire dager over IKM. Så om mensen ikke er kommet til mandag, så blir det ny test (dersom jeg klarer å holde meg).... tvi tvi alle sammen og god påske!
Peanut14 Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Jeg er 5 dager jeg også.. Har testet negativt, men håper på positiv i løpet av uka! Kjenner symptomer som ømme bryster, trøtt, stikkinger i magen og har vært kvalm om kvelden. Jeg kjenner nok veldig godt etter da jeg har så lyst til at det skal klaffe denne gangen.. Leser flere steder at man kjenner på livmortappen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter? Noen tips? Vi får krysse fingrene jenter!!
ftone Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Jeg henger meg også på her. Er det noe som går tro???;-) 5 dager over IKM men negativ test. Er kvalm om kvelden(spyr), har noen vanvittige blodårer på brystene. Krysser alt jeg har for oss!!!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 31. mars 2010 #7 Skrevet 31. mars 2010 Hvordan er det med dere? Noen endringer? Jeg er i dag 4 dager over IKM og det var etter 4 dager jeg testet positiv ved forrige graviditet (som endte med SA). Jeg og samboeren min tok en runde i høyet i går for å lokke frem TR (bruker å hjelpe), men ingenting har skjedd... Har i trass ikke kjøpt noen tester heller. Skal vente til over påsken. Har ingen andre symptomer enn store ømme og tunge bryster + frysninger. Får bare vente i spenning...
mrs. hs Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Jeg er litt nysgjerrig å høre åssen går med dere er 3 dager over IKM, testet negativ i dag... men ingen TR.... enten kommer tante, eller det blir nytt test etter påske (skal gi TR STOR sjanse for å dukke opp hehe)
Peanut14 Skrevet 31. mars 2010 #9 Skrevet 31. mars 2010 Jeg venter fortsatt... En uke over i morgen, neg test - tar ny på fredag... Tvi Tvi..
Peanut14 Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Ser ikke ut som om det går veien denne gangen heller.. Har hatt litt brun utflod idag, så da er vel TR på vei:( Mistet i SA for ett år siden og har så lyst på en liten spire, utrolig deprimerende dette her. Hvordan går det med dere andre? Krysser fingrene for dere!!! Fortsatt God Påske!!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 Da har TR kommet til meg. Like greit det..... Viser seg nå at jeg har hatt EL senere enn beregnet og sefølgelig i den uka da sambo var borte.... Gjett om han skal får holde seg hjemme denne mnd. Lykke til dere andre.... håper iallefall dere får positiv test til slutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå