Gå til innhold

støtte under fødselen

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor og spurte litt om dette med og ha med en ekstra person i tillegg til far. hun mente at det kanskje ikke lot seg gjøre siden det forsatt ikke hadde endret seg noe i regler forhold til dette med svineinfluensa (for å unngå smitte).....

Jeg har hele tiden trodd at jeg kunne ta med meg min søster og at dette ikke ville være noe problem, men nå ble jeg jo veldig usikker! Hun har selv barn og vet godt hva en fødsel går ut på. Jeg stoler 100% på henne og har et sterkt ønske om at hun skal være med som støtte!!

Noen som vet hvordan det er i forhold til dette å ha med seg noen?? er vel ikke mye snakk om svineinfluensa nå for tiden....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141656911-st%C3%B8tte-under-f%C3%B8dselen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fødte på Ullevål 2 mars og hadde med meg søsteren min i tillegg til mannen min. For meg var det det aller beste jeg kunne gjort. Hun har to barn selv, og var en fantastisk støtte under fødselen. Det var helt uproblematisk at hun også kom, så jeg ville tro at det sikkert ikke er noe problem for deg heller. Du kan jo ringe å høre med fødeavdelingen. Hvis det er sånn at det er viktig for deg at hun er med, går det helt sikkert.

Lykke til!

Ps. Gled deg! Selv om fødsel er vondt, er det en helt fantastisk opplevelse! Og tiden etter er enda bedre : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...