Gå til innhold

Lille Sarah kom til verden 24.03.10 :-)

¤¤ my sweet 35 ¤¤

Anbefalte innlegg

....og hun er selvfølgelig verdens nydeligste :-)

Kom 4 dager over terminen. Alt gikk så fort, kunne ikke tro at åpningsfasen skulle ta bare 5 timer (med første man tok det hele 30 timer).

Men da pressriene kom, ville hun ikke ut...kom seg aldri ned i bekkenet pga at hun lå med ansiktet nede (stjernekikkert heter det visst nok). Presset i 1,5 timer og da jeg begynte å miste oksygen, stormet det inn 4 jordmødre,lege og barnepleier og de bestemte seg for å bruke vakuum. Det var jævlig, det var ikke lett å finne hodebunnen for hun lå så høyt i magen min i feil stilling og jeg var så sår nede at jeg hyyyyyyylte som aldri i mitt liv da de begynte å grave med vakuum nede...

Ett minutt senere var hun ute, 55 cm lang, 3720 gr. og som jordmor sa:Hun var absolutt verd strevet!!

Helt utrolig at første fødselen var peanøtts i forhold til denne selv om han var mye større enn lille Sarah,men det aller viktigste er at alt endte godt! Nå nyter vi hvert sekund med henne...

Ønsker dere lykke til alle sammen, nyt svangerskapet, jeg savner sparkene allerede :-)

Stor klem fra meg!!!

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...