Gjest Skrevet 29. mars 2010 #1 Del Skrevet 29. mars 2010 Trodde jeg var 6-7 uker på vei forrige uke og var til ul om tirsdagen. Det var vanskelig å se så mye. Så egghulen og med litt leting kunne vi skimte et foster. Gynekologen min har ferie denne uken, derfor fikk jeg ny time allerede fredag som var for å se om vi kunne se mer, men det kunne vi ikke. Gynekologen sa at av det han kunne se så det ut som en graviditet mellom uke 5-6. Det var ikke mulig å se hjerteaktivitet. Så fikk beskjed om at dette mest sansynlig var en ny ma. Men han ville jeg skulle ta en hcg prøve. Det gjorde jeg og i dag fikk jeg vite at den var på 41459, noe som visstnok tilsvarer over 7 uker. Dette stemmer jo med mine beregninger, men ul viste jo noe annet. Så regner jo fortsatt med at det er en ma. Skal ta ny hcg prøve i morgen, så blir spennende å se hvordan den er. Er det andre som har lignende erfaringer? At ul viser mindre på vei enn antatt mens hcg er høyere? Andre som har sett så lite på ul i uke 6-7? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141656563-ma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå