mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Har ikm i morgen, har en cb digital g.test men vet ikke om jeg gidder å "kaste" den bort da jeg ikke har helt trua. men har liggende en hel del cb digitale el tester så kanskje jeg skulle prøvd en sånn... hva tror dere, noen med erfraing? klem fra
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 På meg har de blitt positive begge siste svangerskapene mine så,det skal funke:) brukte å cb digital eltest så test ivei=)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 takk for svar;) hvordan går det med deg, så du hadde vært på ul og at det hadde vært noe begynnende!? tatt test ennå?
yeah:) Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 hei:) Jeg er ny her inne:) Jeg lurer også litt på dette. Men hvis du da tar en sånn eltest, og den viser negativ, er du da garantert ikke gravid, eller kan det fortsatt være en sjans for at du er gravid??
yeah:) Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 hei:) Jeg er ny her inne:) Jeg lurer også litt på dette. Men hvis du da tar en sånn eltest, og den viser negativ, er du da garantert ikke gravid, eller kan det fortsatt være en sjans for at du er gravid??
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Hei igjen, jada,går bra e bra her,har ikke fått svar på blodprøvene enda,men får det denne uka..har en annen nyhet,var på jobbintervju idag,hadde aldri trudd jeg sku få den,etter å ha vært på nå 3 intervju hos forskjellige,men jøssenavn,fikk jobben på stedet! startet imorgen..er helt skjelven jeg! å Hei du,som er ny. Der er noen som får negativ eltest,men kan være gravid forde om,er ikke så mange da,men har sett her inne noen som har det, men hcg å lh er ganske like hormoner,eneste forskjellen hvis man tenker på dem som tvillinger er at hcg`n har en rar hatt på seg:) sånn at eltesten reagerer på begge hormonene,mens graviditetstesten,må finne denne rare hatten for å slå ut men som sagt,ikke alt håp er ute med negativ eltest,kan være man er en av dem de ikke slår ut på,men det sikkreste er jo selvfølgelig en gravitest:) Lykke til!
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2010 Oj,oj:D gratulerer sååååååå mye med ny jobb:) fin start på påske uka det ja! Spennende, du må holde oss oppdatert:) krysser fingrene for degXXXX Ser jo ut som du har mye hell og lykke med deg for tiden så da blir nok den pos. også klem
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 TUUUUUSENTAKK! er heeelt i hundre her:D skal seff holde dere oppdaterte,å lykke til me deg! klem
yeah:) Skrevet 1. april 2010 #9 Skrevet 1. april 2010 Hei igjen:) Tusen takk for svar!! Ja, det er sant, er selfølgeli sikrest med graviditets - test...jeg tenkte kanskje jeg kunne ta en eltest hvis det er for tidelig å ta graviditets - test...eller har ikke det noe for seg?Altså, kan den vise positivt raskere enn en vanlig graviditetstest? Hehehe, ikke utolmodig i det hele tatt jeg!!
Fløffen79 Skrevet 2. april 2010 #10 Skrevet 2. april 2010 Hei Jeg har brukt den digitale eggløsnings testen til clearblue uten at den viste eggløsning. Og jeg var heller ikke gravid. Det er enkelte kvinner som ikke har eggløsning, eller så sen eggløsning at den testen ikke fanger det opp desverre. Det er spesielt hvist du har uregelmessig syklus (noe jeg har). Har du regelmessig syklus så er denne testen perfekt tror jeg. Selv om jeg ikke hadde noe positivt utbytte av den. Og det er jo en dyr "dings" å kjøpe når den ikke funket for meg. Koster jo 1300 kr. Og den har ikke vist eggløsning hos meg i 6 mnd nå
yeah:) Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 ok,takk for svar!! Ja, det er litt dyrt...men har heldigvis blitt billigere nå. 400kr tror jeg det ligger på nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå