Gå til innhold

Dere som tester med Clearblue digital eggløsningstest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når på dagen tester dere? Og når begynner dere testingen, dere som har sykluser som varierer med noen dager?

Tester fra billigtester.no stod det at man ikke skal teste med morgen urinen.

På Clearblue sin bruksanvisning står det når som helst på dagen, men etter 4 timer av inntak av drikke.

Har også lest at eggeløsning finner sted på dagtid.

Passer jo også dårlig å teste i arbeidstiden...

Jeg er på dag 9 i syklusen min i morgen, og vurderer å begynne testingen. Er i min 4. pp og tidligere sykluser ligger på 28, 27 og 26 dager....kortere syklus for hver mnd...hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tester på ettermiddagen/kveld. Har som regel brukt billigstrimmel en del dager før jeg vet at EL kommer, bare for å være på den sikre siden. Den digitale bruker jeg når det nærmer seg EL.

Skrevet

På kvelden, det vil si femtiden etter jobb. Jeg begynt å teste i morgen hvis jeg var deg:)

Skrevet

Jeg pleier å teste etter jobb og det går helt fint.

Det er jo slik at du ikke skal ha tisset på 4 timer.

Har begynt på dag 10 i syklusen hver gang og truffet bra ca etter 5 dager.

Skrevet

Jeg bruker starte på dag 7-8 i syklusen og tester mellom 16-17, synes ikke det er noe problem å teste på jobb, tar bare testen med meg inn og blir der til den er ferdig, tar jo ikke mange minuttene uansett :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Har bestemt meg for å teste i dag etter jobb...ut i fra kalkulasjoner skal jeg ha eggeløsning den 03., men stoler ikke kun på det!

God påske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...