Miaena Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Hei sann..Jeg er helt ny her inne. Så ønsk meg velkommen jeg å min kjære har prøvd å bli gravid i 4 år uten hell. Og har nå endlig truffet på den legen som tok oss på alvor, slik at vi kunne få den hjelpen vi trenger. Så nå er jeg så å si ny opperert, og alt skal fungere som det skal.(-jeg kunne gå 3-4 mnd uten mens) Har fått beskjed fra legen at det er GODE sjangser på å bli gravid i de neste 6 mnd. Så nå er vi optimistiske!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Velkommen til e koselig forum med mangeherlige damer:-) Er selv i 14.pp og vi prøver på 2.mann.. Masselykke til og håper tiden din her inne blir kort! :-)
Ønskebaby08*12 Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Hei, og velkommen hit til oss Så flott dere ble tatt på alvor, og har fått hjel på veien mot spiren. Selv har jeg og min kjære nettopp begynt å tenke på nr 2, og håper så inderlig at jeg blir gravid igjen snart. Masse lykke til framover, blir spennende å følges i tiden som kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå