M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Etter el: Stiger tempen rett opp dagen etter el, eller stiger den gradvis. Ser ut som min stiger gradvis, men ca 0,2 grader i 2-3 dager... Er det vanlig eller? Og er da el dagen før den første dagen med tempstigning?
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Hei Kan bare svare for meg selv, sånn det var her da jeg ble gravid. Tempet i flere pp, og dette var likt: Tempen steg 0,4 grader dagen etter EL. Så jeg hadde EL dagen før tempstigning ja Men tempen kan helt sikkert stige gradvis også, så lenge det er over få dager Ingen fasit dette altså, bare det jeg husker og mener å ha hørt fra fertillitetsklinikken
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Det er ikke så nøye hvordan tempen stiger, bare at den stiger Så dette er nok heeelt normalt! Like normalt som de som har nesten ei hel grad stigning første dag.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2010 Ok godt å høre:-) Tusen takk dere to:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå