pergojenta*er blitt mamma :)* Skrevet 29. mars 2010 #1 Del Skrevet 29. mars 2010 noen som vet om man kan bruke noe slags anti dep medisiner når man er gravid..? jeg er ikke glad i hele tatt lenger... har ikke taklet de siste ukene så bra.. med alle disse forbanna blødningene og alt usikkerheten... men nå er jeg på en måte blitt helt åndsfraværende eller hva skal jeg si... forholdet til min kjære er på vei rett til hel.. han er egentlig drittlei at jeg skal deppe hele forbanna dagen... jeg hater rett og slett meg selv... får så dårlig samvittighet av å tenke sånn ... jeg har jo et nurk som vokser i magen... og jeg burde vært veldig glad... men klarer ikke.. det eneste jeg gjør nå er å skyve alle jeg er gald i vekk...eller såre de... har ikke lyst å bruke medisiner heller egentlig... føler jeg er kommet meg ned i myr jeg ikke klarer å komme meg opp av.. jeg synker bare lenger og lenger ned i den..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141655382-kan-man-bruke-noen-form-for-medisiner-mot-depresjon-n%C3%A5r-man-er-gravid-noen-som-vet/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå