nurke84 *mamma til alma* Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 hei, jeg hadde en tidlig innvendig ul i dag for å sjekke om allt satt som det skulle da jeg har hadt en apontanabort som sto fast i eggleder. der såg allt bra ut og de tok hcg blodprøve. men nå kom det litt blod på papiret da jeg gikk på do. blir bekymret. har ikke vondt, føler meg ikke dårlig, kan dette være etter undersøkelsen, er det at det er implantasjons blødning??? er nervøs nå. men har jo vært hos lege både søndag og i dag. og de finner ikke noe. gah.!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 helt normalt å blø litt etter slike undersøkelser da slimhinnene er skjøre og vi blør mye letter nå når vi er gravide:) hvis alt var bra før i dag så er det nok det endA;) hvor langt er du forrestn?
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 til onsdag er det 5 uker. jeg fikk bare en gang, og har vært på do 3-4 ganger etter dette uten at det kom noe. huff, nej jeg får slappe av, er ikke så mye å gjøre nå så. men takk hjalp på, for han styra så mye med den ultralyd saven at jeg ble jo litt engstelig for at det kunne bli for mye, så da håper jeg det bare var det
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 er nok helt sikkert bare den staven han har rotet med sin feil...sånn blir jeg også....og imorgen kan det være det er litt brunt som kommer...ikke bli engstelig for det er bare gammelt blod fra idag i såfall....hvis du får noe da:) bare ville si det siden det var sånn hos meg dagen etterpå..... lykke til:)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2010 oki, tuuuuuuuusen takk nå kan jeg puste ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå