Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Hei på dere! Jeg selger min Teutonia mistral siden vi nå straks går over til søskenvogn:) Litt om vognen: *Mørkeblå i fargen, ikke solbleket. *Vendbart håndtak. (Superpraktisk) *Punkteringsfrie dekk (4-hjuling) *Alle trekk, sidedeler, kalesje etc kan lett taes av og i maskin! *Original Teutonia softbag følger med! Denne har en selelås på midten som kan festes med de integrerte selene i vognen. Veldig trygt på buss etc. *Solid vindtrekk, myggnett, handlenett og regntrekk hører med. Alt er helt, ikke solbleket og originalt! Vogna er super, og selger den nok bare fordi jeg trenger en søskenvogn. Har hatt stor glede av den, er en veldig god og solid vogn! Jeg kjøpte denbrukt selv men er lite og pent brukt av to små søte gutter. Pris: 1600. (Jeg gav 2600 for under ett år siden!) Håper noen har lyst på vogn:) Ta kontakt!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Hr du lagt den ut på finn.no? Vil gjerne se bilder av den..
Mamma til Emil & *knøttet* Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2010 Hei:) Har ikke tatt bilder av den enda! Kamera ligger i bilen å mannen er på nattevakt! Men kan gjerne sende de til deg i morgen hvis jeg får en mail adresse. Tror det er en 08 modell. Usikker. Jeg kjøpte den brukt selv.. Vogna er hel og fin, brukt men i god stand!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå