Gå til innhold

solarium i 9 svangerskapsuke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det greit tro? er av de som soler(solte) meg regelmessig før...

da 20-25 min pr gang....har tatt sol to ganger siden jeg ble gravid og da bare solt meg 10 min pr gang....

er det skadelig for baby om jeg soler meg 2 dager i uken 15-20 min pr gang med viften på full guffe???:) føler meg så grå og trist:/

men babyen kommer først sånn er dte bare....hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjordt det for å si det sånn. Trodde ikke magen skulle utsettes for vanlig sol så da vil jeg tenke at solarium ikke er bedre.

Skrevet

vanlig sol er ikke farlig det er d.vitaminer det:) skal du sitte inne hele sommeren du da? hihihi:))) er overopphetingen man er redd for...

folk drar jo på syden ferier og sånt...men varmen kan jo fort bli litt mer konsentrert i ett solarium tenker jeg...og andre stråler(?) noensom vet?

Skrevet

det er ikke farlig

Skrevet

....men man sitter ikke å soler magen i mange timer liksom...da blir den jo overopphetet...men nå snakker jeg om 15-20 min i solarium jge da.....

Skrevet

Jeg sier ikke at jeg har rett jeg, jeg sier bare hva jeg trodde. Men på linkene over står det svart på hvit at du kan sole deg i solarium og sol.

Skrevet

innlegget mitt kom sikkert inn akkurat før deg!;)

takk for linken:) da soler jeg meg med god samvittighet i 15 min noen dager i uken me vifte på:)

Skrevet

Du kan jo legge en hånduk el over magen sin om du vil være helt trygg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...