Gå til innhold

¨åå Er det mulig....=((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i dag på morgen urin som slo ut med en svak strek. Dro i butikken å kjøpte meg en cb med ukesindikator . Der sto det IKKE GRAVID. Jeg har ikm til torsdag. Er det noen som har opplevd å ta den men alikvel være gravid? NÅ er jeg lei meg, trudde det var oss den mnd her !

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

di digitale trenge mye meg hcg. så vent me å ta en sånn. svak strek betyr gravid. ta en vanlig test igjen.

Skrevet

takk for at du gir meg ett lite håp =) Kjøper meg en test før jobb i dag, som jeg tar i morgen tidlig igjen. ååååå blir jo gal av det her !

takk for svar =))

Skrevet

Håper du får en positiv test i måren da:) eg er 13dpo å forsatt negativ, så vis ikm kommer så tar eg en pause for ei stund.

Skrevet

har dere prøvd lenge ? syns jeg har sett navnet ditt her en stund. Ja pause blir det her også. Jeg sitter bare å har fokus på bim hele tiden. Kanskje det er noe som blir lagt ut som kan hjelpe meg osv... mannen min blir jo kjempe lei seg når mensen kommer, så føler at jeg svikter han =( Jeg har en datter på 6 år fra før, men mannen min har ingen . så hans ønske er jo stort!

Skrevet

har ikke brukt prevasjon på 3år, men fant nett ut for 3mnd siden at eg har pcos så der fant me grunnen til at me ikke har blitt gravid. men bestemte oss for at vis de ikke går nå så skal me prøve igjen etter bryllupe vårt i sommer. få tankene på noe annet. Håpe de ordne seg for dere nå da:)

Skrevet

Masse lykketil hos dere også =))) Det skal nok klaffe engang for oss alle ;)) Lykketil med bryllup til sommeren da ! Jeg skriver meld her inne når jeg er sikker på svaret neg eller pos !

Skrevet

De må du gjør:) gir nok en lyd fra meg eg og:)

Skrevet

Det er ikke nødvendig å ta testen på morgenen heller. Hvis du ikke tisser på 5-6 timer så kan dette være like bra som morgenurin. Så hvis du holder deg fra nå og til i kveld så kan du ta en test da.

Skrevet

jeg skal prøve å holde meg til i morgen tidlig! Mannen min sa det så fint til meg at gtester er som godteposer for meg!! hehe

Skrevet

Krysser fingrene for deg!!! Jeg skal teste i morgen jeg - dersom testene kommer i posten da, håper det ;)

Klems

Skrevet

Min erfaring er at QR eller de vanlige "gamle" CB testene slår ut tidligere enn den digitale. Lykke til:)

Skrevet

Jeg har de samme erfaringene som "Mumintrollet "

Lykke til. Gleder meg til du roper "jippi, gravid"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...