Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Jeg vet av en mann som har tatovert på seg snurrebart under nesta og geiteskjegg på haka, og briller rundt øynene.. Ufattelig stygt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 For å si det sånn, jeg har enda ikke sett en tatovering som ikke har vært stygg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Mannen min hadde en tatovering da vi møttes...et "vakkert" jentenavn. Haha! J*vla idiot... Det var ikke mitt for å si det sånn!!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 En bekjent tatoverte et knivmotiv på seg selv i fengsel. Resultatet var mindre heldig kan man si, og ble seende ut som en softis..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Den styggeste jeg har sett er engle vinger over hele ryggen. Snakk om å ødelegge seg selv a.
brooklyn Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 lacoste-krokodille på brystet. Ufattelig teit. Faktisk teitere enn hjerte som det dryppet blod av, med kniv gjennom, tatovert på den motsatte brystmuskelen til lacoste-mannen.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 en mann som har tatovering i halve fjeset, skjønner ikke hvordan noen kan ødelegge seg slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå