Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 kjøpmansdisk/apotekerdisk, får aldrig nok skuffer og skap. Lite kjøkken sån at en slipper å stå inne og steke osv. Et ok kjøkkenbord å spise ved med gode stoler til. Teppe på gulvet, og en gassovn for kalde kvelder. Det jeg kommer på i farta.
<3 Olliver&Ullrik <3 Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 helt enig med att du trenger en kjøpmannsdisk.. =) Super praktisk, for man får aldri nok lagringsplass.. Ville kanksje heller brukt ett campingbord og stoler som spiseplass.. Da du kan ta dette lettere ut, og få mer bordplass ute hvis dere plutselig er mange som samles.. Så avhenger det litt av hvor stort fortelt du har da.. Men gjerne en liten sofa, kanskje med bue? Hvis den ikke er altfor stor, får den fint plass i det ene hjørtnet.. og ett liten salongbord? En liten tv, dvd-spiller og radio/stereo er jo også greit å putte inn.. Kan bli noen regnfulle dager på camping.. Men spørs det jo helt på hvor stort forteltet er, og hva dere skal bruke vogna til.. Vi ligger fast på Borre familiecamping hver sommer, og da bunkrer man seg til med det man kan.. Utrolig hva man får plass til i ett fortelt, men pass på å ikke overfylle det heller. Burde kanskje ta med att det er veldig praktisk med ett lite kjøleskap og en hybelkomfyr.. Veldig kjekt å slippeå stå og lage mat inne i vogna, hvor det kan være kjempe varmt og du kanskje skal sove om få timer =) Hmm.. Er sikkert noe mer og, som ett par tepper/ryer på gulvene osv.. men det var det jeg kom på i farta =) Happy camping! =)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Takk for svar Vi skal ha A-målstelt, vogna vår er 5,20, tror jeg. Men mente du at det er bedre å ha en salong, så sette frem campingbord når vi skal spise? Jeg ser for emg at jeg skal prøve å få det til å se ut som en koselig stue, blir det feil tankegang? Vi venter baby i august også. Har en på 9 fra før. HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Har også inntrykk av at det er mange som har strå-møbler (eller hva det heter?), er de praktiske? HI
<3 Olliver&Ullrik <3 Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Mamma brukte sanne bastmøbler før, når hun hadde ett kjempe lite fortelt (første voga) Vogna til mamma er ikke er enn 5,2 den heller og hun har "delt" av forteltet sånn att når man kommer inn i forteltet, er sofa, bord, tv etc (stua) på den ene siden. Og campingbord m/stoler, kjøpmannsdisk, mikro, komfyr osv på den andre siden. Jeg syns det er greier med campingsett til kjøkkenet, for er mer praktisk å ta med seg ut, for hender jo ofte det dukker noen naboer innom Og da er det kjekt å kunne lett få mer bord og stol-plass ute.. Er jo som oftes der man sitter, hvis været er sånn nogenlunde..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Ja, det var lurt, å dele forteltet i to områder Takk for gode tips, tar gjerne imot flere HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå