Gå til innhold

Kjenne liv.. 2 gangs fødende :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2gangs og er ikke sikker på om jeg kjenner liv,tror jeg gjør det av og til. Jeg er i uke 15+2. Når kjente dere liv med barn nr 2? Og hvordan kjennes det ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg begynte å kjenne små tegn i uke 18. Kjentes da ut som en fiskehale som klaska nede i magen. samt små "bobler". Jenta begynte å bevege seg noe skikkelig fra uke 22. Nå er jeg i uke 28 å hun er ekstrem aktiv, så det kan nesten bli litt for mye av det gode :-)

Lykke til..

Skrevet

Hei;)

Jeg har også kjent liv i en uke nå, og er snart 16 uker på vei. Jeg kjenner forskjell på luft og spark fordi når det er virkelige spark, blir også magen min litt spent:) Og så er det som om jeg kjenner sparkene mer inntil huden på en måte, mens luften er lengre inn i magen... De første sparkene kjente jeg nede på venstre side av magen, de kjente jeg i fire dager etter hverandre, så flyttet den seg nok, for da kjente jeg plutselig på høyre side i et par dager. Nå ligger den nok på en annen måte igjen, for i dag har jeg kjent ett spark ned mot bekkenet.

Skrevet

Med første kjente jeg liv når jeg var 17+ 5, nå med nr. 2 kjente jeg liv 15+ 3. Begge gangene kjente jeg 3 tydelige spark og så gikk det noen dager før jeg kjente liv igjen. Deretter kjente jeg liv hver dag.

Nå er det masse aktivitet og jeg er 20+4 idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...