Gå til innhold

Sukk..

Anbefalte innlegg

Er så sliten og lei..

Lillesnuppa på 3 mnd har helt siden hun ble født vært en ekstrem gulper. Spruten står bokstavelig talt ut av munn på ho. Opptill 8 ganger etter hvert måltid.

Har vært innlagt 2 x med hun, vært på alle slags undersøkelser osv, og de har påvist relfuks. Hun får nå Losec Mups 2 ganger i døgnet, Enfamil AR og Gaviscon etter hvert måltid. (fått dette i ca 1,5 mnd)

Eneste som har hjulpet er at Losec"en gjør magesyren litt mildere så hun har ikke så mye ubehag, men gulpingen fortsetter og fortsette, og blir bare verre og verre.

Legene vet ikke hva mer de skal gjøre. Er så fortvila.

Kan ikke legge ungen ut i vogna fordi hun sier ingenting når hun gulper. Hun bare ligger der mens det renner og renner og spruter i hytt og pine.

Alle møblene er ødelagt av gulp, og jeg skifter klær på meg og snuppa etter hvert måltid. Vasker klær døgnet rundt. og tørker og tørker..

Har prøvd ALT jeg kan.. alternativ behandling, medisiner, alle morsmelkerstaninger man får tak i, fortykningsmidler, hevet sengen, hold i ro etter hvert måltid, forskjellige flasker, alt mulig, ingenting nytter..

I det siste er hun begynt å hoste forferdelig mye.. har masse slim i munn og det virker som hun skal kveles flere ganger. Er livredd å tørr ikke dra fra ungen min i noen minutter engang, selvom andre passer på...

Blir helt utslitt av dette, får ikke sove.. bare ligger å passer på..

sukk.. ja dette var et rent klageinnlegg.. godt å få luftet seg litt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141654494-sukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vinterbrud

Er datteren din sjekket for melkeallergi? Selv kastet jeg mye opp som liten pga melkeallergi.

Datteren min har også refluks.Uff,det er ikke lett når det feiler en liten uskyldig baby noe,de er jo så små.

Hvis ikke du allerede har gjort det,prøv å kutte ut melkeprodukter en periode og se om hun blir bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141654494-sukk/#findComment-141657021
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...