Gå til innhold

Hvor mye gir man i gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være forlover.De skal gifte seg på et kontor stille og rolig, hemmelig.Bare forlovere med følge som vet.Hvor mye er vanlig å kjøpe for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke noe vanlig egentlig.. du kjøper det du føler for og eventuelt har råd til! vi fikk kun ett lys og noen telysholdere av min forlover! syns jo selv det var litt lite.. men men ;)

Skrevet

Du må nok se hva lommeboka tillater også kjenner du paret bedre enn oss som sitter og svarer. Noen blir lettere fornærma enn andre.

Både jeg og gubben er av den veldig takknemlige typen og blir glad bare folk kommer

Skrevet

vi fikk 1000kr av forloverene våre,ALT for mye spør du meg!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vi giftet oss hemmelig, og det er kun 2 vennepar som vet om det. Vi fikk kjempeflotte blomster og gavekort på kino. Synes det var en fantastisk gave, jeg hadde ikke forventet noenting siden vi var så sære og gjorde det i all hemmelighet.

Skrevet

Jeg tror det varierer litt i vennegjenger men vanligvis gir vi 500/person, altså 1000/par hvis vi er gjest. Som forlover har vi gitt gave for litt over tusenlappen, men det er fordi at den gaven passet. Synes det viktigeste er at forloveren gir en fin gave som man kan minnes:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...