♥Spirevipp♥ Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Lurer på hvor ofte vi får til å hoppe i høyet i Påsken...skal bo hos søsteren til mannen min. Godt vi har øvd på forhånd! Flere som har noen utfordringer i påsken? Blir jo på en måte litt spennende i seg selv dette!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Mitt lille påskeegg kommer hvert øyeblikk Litt spennende å være borte hos andre da, man _må_ være stille liksom. Litt ekstra spenning rundt det hele
lykkeliten1 Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Så spennde da! Vi skal også få påske-egg, he he Vi har akkurat vært på tur og skal være hjemme. Håper på mye tid sammen" Lykke til dere"
Ella78 m/ A&M Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Hehe, påskeegg.... Joda, vi har også egg i påsken, og vi får besøk, så vi får se hva vi får til... Det går vel an å være stille, vel...
lykkeliten1 Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Klart det går an! Det betyr vel at vi har IKM ca i uke 15 det her, jenter:-)
lykkeliten1 Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Vi må jo ha det litt gøy også! Selvom jeg vet at mange med meg sliter. Jeg venter fortsatt på påske-egg. Flere? Denne gangen må det vel klaffe for oss! Det fortjener vi!
Flutili Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Jeg var på hyttetur med to andre familier, på en VELDIG lytt hytte, så det var litt nervepirrende å prøve å gjøre det så lydløst som mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå