Atterengang Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Hei. Har akkuratt testa med en billigtest, men står ikke noe om hvor lenge man skal vente med og lese av svaret, og det har ikke kommet opp noen streker.. Ca 4 min siden nå.. Er jo ikke suuuper lett og treffe bare på denne staven heller syns jeg Håper noen kan svare!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Har kontrollstreken kommet opp da? Når jeg tester med billigtester (har bare brukt den for eggløsning da) så kommer det opp innen et par minutter.
Atterengang Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 Nei, ingen streker.. Så fikk det vel rett og slett ikke til.. Får vente noen dager og se om TR kommer.. Syklusene er blitt så variable brått... Har egentlig ikke panlagt dette heller, skulle vente noen mnd til.. Men brått så traff vi midt på EL.. Så brått.. Hehe Takk for svar iallefall:)
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Har også brukt billigtester, og det skal vises ganske så med en gang om du er gravid eller ikke. I min bruksanvisning sto det at endringer etter 5 min skulle man se bort fra. Det skal være lesbar etter 1 min. Om kontrollstreken heller ikke kommer, så har du kanskje ikke tisse nok på pinnen. Lykek til.
Atterengang Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2010 Nei fikk det nok ikke til.. Det er ikke lett og bare treffe den lille oppsugingsdelen heller syns jeg.. hehe.. Men men, øvelse gjør mester Om noen dager vet jeg, syns jeg kjenner litt sånn småmurringer, så ho TR melder nok sinn annkomst snart
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Hva med å tisse i en kopp?
Atterengang Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2010 Har tenkt på det flere ganger, men tenkt at det er så klinete.. Hehe.. Men trur jommen jeg gjør et forsøk på det neste gang Men jeg trur jeg satser på Clearblue neste gang det skulle være behov for det.. Leser at de fleste pleier og "dobbel-sjekke" med en ClearBlue etter en billigtest..
Musemor med tre søte små Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Dersom det ikke kommer nok urin på testen, kommer det heller ikke opp noen strek. Jeg pleier å tisse i et lite glass og putte testen neddi. Mye enklere.
Atterengang Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har en til,så får gjøre det på den neste dersom TR ikke har kommet innen den tid.. Men hvor lenge skal jeg holde den oppi??
Musemor med tre søte små Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Bruksanvisning finner du her http://www.billige-tester.no/information.php?info_id=14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå