Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Flytter livmoren seg mye inni magen eller? Jeg er 16+0 i dag og våknet i går morges av en skikkelig struttekul på venstre side av magen! Den var hard og det var litt ømt inni/bakom eller hva jeg skal si. Den var på størrelse med en appelsin kan jeg tenke meg, altså inni der da...Samboer så og kjente den meeeget tydelig...etter å ha vært på badet og sånn, var den borte...det var nå min første mageopplevelse i alle fall, har jo nesten ikke vokst noen ting....men bare på venstre side??
Tezz78 Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Sånn er min mage på morgenen Ser helt rart ut! Mini som har funnet seg godstillinga iløpet av natten ) hehe
lillerosin87 Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men har også det akkurat likens. Om morgenen før jeg står opp ser man ganske godt en svær kul på venstre siden. Ser for meg at det kanskje er blæra som er med på å dytte den litt opp uten at jeg nå skal uttale meg for sikkert. Er 14+3 i dag, og har sett det de siste ukene, men kun om morgenen. Prøver jeg å kike ut på dagen er magen helt flat igjen. Er visst vanlig at livmoren ligger litt over på den ene siden i begynnelsen da forresten.
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Til HI Kan det være livmoren som spratt opp fra "gjemselen" ?? Jeg hadde en liknende opplevelse for noen uker tilbake. Da mente JM at det var d som skjedde... ?? Men ser også nå, i uke 22, at magen har en kul om morgenen. Hjelper seg når jeg har vært på toalettet.... :-) Spennende tider ... Kos deg :-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Hehe, ja det er godt å høre at det ikke bare er meg :-) Tror ikke magen min har blitt noe større de siste dagene, så det kan godt hende det bare er at jeg ikke har lagt merke til det før nå ;-)
Gjest Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 jeg er bombesikker på atlivmoren er på høyre side hos meg... og vips dukket strekkmerker opp, på høyre side...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå