Gå til innhold

Logger av i allefall for en veldig lang stund

Anbefalte innlegg

Da ble det ingenting av dette forsøket, negativt igjen.

Var ganske bestemt på at dette var siste forsøk, men nå er jeg veldig usikker. Skal inn og snakke med legen , og da vil jeg ha et svar. Vil `vite`om det er håp eller ikke slik at jeg kan legge dette bak meg. Det var ikke så lett som jeg forestilte meg...

Det er eggstokkene mine som ikke vil samarbeide. Har lest her inne at noen har gått på P-piller en periode for å "nøytralisere" dem en stund, slik at de har begynt på ny frisk , liksom. Er det noen som vet noe om dette? Jeg har alltid hatt uregelmessig mens og sikkert få eggløsninger innimellom.

Dessuten er egglederne mine tette. Ikke mye håp i sengehalmen, altså!

Ellers har jeg det helt rævva akkurat nå, trenger tid på å finne ut hva jeg skal gjøre fremover.

Fortsetter under...

Æsj da vennen! Det var trist å lese! Håper du finner pågangsmot til å forsøke igjen senere. Jeg vet ikke noe om hva som kan hjelpe på vanskelige eggstokker dessverre. Hva med å ta kontakt med en annen klinikk for kanskje å prøve noe nytt?

Støtt deg på samboeren og ta den tiden du trenger til å bearbeide følelsene. Kanskje kroppen har litt godt av en liten pause også. Ikke godt å vite.

Håper vi snakkes igjen om ikke så veldig lenge her inne da! Skal se etter deg:-)

Kjempetrøsteklem til deg vennen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...