høstbarn:) Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Yohooo! Endelig kryper jeg over grensa. Flere som er 11+6? Til alle dere som er drittkvalme, hold ut- mest sannsynelig går det snart over. Til alle som ikke er kvalme: vær takknemlig for det:) Lykke til videre alle sammen!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 JAAA - jeg er også 11+6 idag og følger med deg imorgen, høstbarn! Hurra!!!! Endelig skal jeg klare å komme meg over i 2. trimester etter 4 mislykkede forsøk! Skulle nesten sprettet en champis!!! Ønsker alle andre lykke til videre og velkommen etter :)
*Nøtta* Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Hurra for dere!! Den champisen deler ejg med deg,i tankene!
bente83 Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Åh, jeg er misunnelig! Allerede Er bare 5+3, og kvalmen har allerede kommet snikende, så ser for meg at det kan bli noen lange uker før jeg bikker 12 uker! Men nedtellingen er allerede i gang Gratulerer med gjennomført 1. trimester
Lotta2010x2012 Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Yes, me too;D Skal på ul 6 april, vet liksom ikke om jeg tørr å bevege meg inn på 2, trimester før det:P Men er kjempe happy=)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Hipp hurra - da var klokka passert midnatt og vi er offisielt i 2. trimester :) Velkommen etter dere andre - det går egentlig ganske fort tross alt...! Min er prøverørs og jeg har vært sykemeldt siden innsett, så egentlig har vel dagene sneglet seg avgårde og forbi milepæl etter milepæl...(har habituell abort). Neste er ultralyd 7.4 når de skal sjekke nakkefold. Men - kjenner jeg er ganske rolig nå side jeg har sett liv 3 ganger allerede. Lykke til videre alle hyggelige damer her inne - så prates vi forhåpentligvis ganske straks i 2.tri
høstbarn:) Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2010 Sunshinebaby70: Skjønner at du er kjempeglad når det er prøverør. Mye som har skjedd før du er hvor du er i dag, gratulerer så mye. Jeg er andregangs, og ble gravid med en gang denne gangen. Men for meg er det også veldig spesielt, fikk kronisk bekkenleddsyndrom etter forrige svangerskap for 4 år siden, og er ufør pga dette. Så jeg sliter med mye smerter, og er nokså isolert pga det. Håper at dette svangerskapet ikke skal ta knekken på meg:)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 Uffda, det hørtes jo forferdelig ut... Er det fare for forverring ved nytt svangerskap da? Kjenner ikke til sykdommen men bekkenledd har vel noe med bekkenløsning å gjøre...? Håper virkelig at det går bra, at du får den hjelp og støtte du trenger og at du kan kose deg med svangerskapet!
høstbarn:) Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. mars 2010 Ja det er jo forferdelig, men det er sånn som skjer av og til. Har hatt noen år på meg nå da, så har innsett at jeg ikke er mitt gamle jeg lenger, men faktisk kronisk syk. MEN gleder meg masse til ny baby, har en fantastisk mann som gjør alt for meg. Og vi prøver å leve livet så godt som mulig. (Kronisk bekkenleddsyndrom er kronisk bekkenløsning. Fikk en skade under fødselen i hoftene, har smerter når jeg står, går, sitter. Må altså ligge mye.)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 Hjelpe....alt som kan skje!!! Får inderlig håpe jeg ikke blir utsatt for noe slikt for jeg er - på tross av prøverør - enslig... Dette er en donorbaby fra Danmark så her er det bare jeg (+ familie/venner) som kan stille opp... Så godt for deg at du har en fantastisk mann som stiller opp! Jeg håper på å finne en slik på sikt - det ble bare ikke tid til å lete :)
høstbarn:) Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2010 Det går nok bra skal du se- det som skjedde med meg skal ikke skje. Du må bare ut å lete etter Drømmemannen ja, men snart har du jo en annen stoooooor forelskelse i en liten krabat på gang:):)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 30. mars 2010 #13 Skrevet 30. mars 2010 Lotta + spire Så gøy! Jeg er 11+6 i dag og skal på ultralyd 6.april Må nesten få høre hvordan det gikk da! Lykke til til deg! og alle andre! Skåååål for oss jaaaa! (i lykkerus i dag...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå