sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Spottet 1 dag i helge. hatt kjemper smerter i rygg og magen ( mensensmerter) Tok en test i dag, som var neg (trudde jeg ) Skulle ta den med ned for å kaste den , da hadde det kommet en skygge strek der... Ser at det er en svak, svak strek... Skal kjøre ned i butikken å kjøpe meg en cb etterpå. kan jeg være gravid? klem
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Litt vanskelig å si for sikkert. Krysser fingrene for at neste test gir et mer sikkert svar
2harBlitt3<3 Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har hørt at du skal kaste den senest 5min etter du har tatt testen, for etter 5 min kan det vise feil resultat. Men ta en ny for sikkerhetskyld:)
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2010 hei =) var langt i fra 5 min fra jeg tok den til jeg skulle kaste den. Har kjøpt ny test nå cb , der kom det også ett svakt svakt kryss.... ååååååå GI MEG ETT KLART SVAR. Kjøper en test som jeg tar i morgen tidlig =)) ååå helt svimmel av det her. Tenk om det er vår tur nå =)
Gjest Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 om det svake krysset er i farge, så tyder dette på at det er deres tur nå ;-) krysser fingrer for dere!
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2010 det er farge på strekene ja. kjøper ny test etterpå som jeg tar i morgen tidlig! Har jo ikke ikm før til torsdag. klem
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Oioioi!! Et kryss er et kryss sier nå jeg Hvisker veldig lavt: gratulerer
Gjest Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 vel.. da hvisker jeg ut et gratulerer hvertfall :-) et kryss er og blir et kryss ;-)
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2010 krysset ble fort en nedtur , tok en cb med ukesidikator... IKKE GRAVID stod det på den. Kan det være for tidlig med den ? Har ikm til torsdag. Eller stemmer den , å den svake streken jeg fikk på morgen urin er bare tull.... åååååå
GULL-JENTA Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 De testene med uke indikator på må du bruke da du er sikker på at du har gått over mens perioden.vanlig cb viser ofte svak svak pluss tegn,det har det gjort 2 ganger hos meg og jeg har vært gravid begge gangene.Det er nesten så svakt tegn at du tror du ser syner:)Lykke til:)
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 29. mars 2010 tar en ny test i morgen tidlig , satser på at dem svake testene er riktig ! Ikke cb med ukesindikator.. Huff gru/gleder meg til å ta en ny test. klem
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 29. mars 2010 #13 Skrevet 29. mars 2010 Disse digitale bør du bare vente med til etter IKM, de trenger mer hcg enn de vanlige. Lykke til i morgen
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 29. mars 2010 da klorer jeg meg fast til det lille håpet igjen!! viktig å tenkte pos, men ikke lett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå