Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Var på rema for noen dager siden. Så 3 voksne menn med unge thaidamer. Måtte vel være med de siden disse damene ikke forstår hva som står på matvarene. Synes det tar helt av. Har ikke noe i mot disse damene. De virker veldig skjønne. Men hadde mine foreldre skilt seg og pappa fest med dit tror jeg at jeg hadde tenkt mitt. Men ser stadig yngre og faktisk kjekke menn med utenlandske damer og.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Det er vel forskjellige årsaker. Kan tenke meg at noen menn mener at norske kvinner er for lite føyelige. Thaidamer har liksom rykte på seg for å være flinke koner som lager mat, vasker og har sex når mannen vil det... Jeg vet ikke med de brasilianske, men det kan jo ha en sammenheng med myten om at disse damene er rendyrkede, fyrrige sex-vesener med fine romper. Og så har du selvsagt de mennene som importerer koner fordi de ikke finner noen her i Norge.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Hallo, Ja, du skriver det jo egentlig selv - det er nok veldig individuelt :=) Noen menn er rare, gamle og stygge som fy ..og får seg ingen norsk dame (takler kanskje ikke en "likeverdig" dame - som vi ser det..) Mens noen liker faktisk utenlandske damer bedre ) Har sett/kjenner MANGE smellkjekke gutter i thailand med nydelige thai jenter. Og det har vært kjærlighet! Har også sett MANGE "grusomme griser" i thailand med nydelige thai jenter .. og det har nok dreid seg mest om penger - dessverre Har aldri vært i Brasil .. men synes damene der er RÅpene! Tror ikke jeg tør å ta med mannen dit... hehehe! :=)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Grunnene er vel ca like mange som at menn finner seg norske damer? Men tradisjonelt sett har det nok med vansker med overhodet å finne seg dame. Gamle, stygge (generelt sett) menn som drar til Thailand og finner seg en ung kone som han tar med tilbake til Norge. Svæææært få unge mennesker finner seg jevnaldrende koner i Thailand. Fordi, slik jeg har oppfattet det, norske menn ikke syns Thailandske kvinner generet sett er spesielt pene. Brasilianske kvinner, derimot. De har godt rykte på seg blant unge, norske menn. Og derav denne nye trenden. Her spiller ikke mannens utseende og muligheter til å få seg dame her hjemme like stor rolle. Som du sier; også unge, pene menn finner seg brasilianske kjærester! Men utgangspunktet for kvinnene er mest trolig det samme; muligheten til å oppnå en tilværelse som ikke innebærer fattigdom, enorme arbeidsmengder for luselønn og materiell velstand. Bonusen er at brasilianske kvinner i langt større grad enn sine thailandske medsøstre blir kurtisert av yngre, kjekkere og mer vellykkede menn! Selvsagt finnes de som opplever kjærlighet og ikke ønsker å leve uten hverandre. Men tror de fleste slike forhold starter pga langt mer overflatiske faktorer. Og at en brasiliansk kvinne som ikke kan et eneste ord på noe annet språk enn portugisisk har ønske om å sitte i kaaaalde norge, tror jeg er like usannsynlig som at thailandske kvinner skulle ville ønske det. Tror det er mange triste sjebner her..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Brasilianske damer er desperat etter å finne seg en turist. Kjenner flere menn som har vært der. De følte seg som popstjerner og hadde en skare av unge og vakre jenter på slep. De tror utenlandske menn er rike og sier ja til et frieri etter 24 timer.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Selvsagt finnes "stereotypene" der ute..De som av en eller annen grunn ikke FÅR seg norsk dame, grunnet dårlige sosiale evner, utseende, handicap ol.. De gamle "grisene" som bare vil ha en liten "jentekropp"; og som vil ha en "slave", mer enn noe annet...osvosv Men så har vi de utenlandske kvinnene som jobber mot å finne en rik, men tafatt skandinav, som hun kan gifte seg med, komme hit , få et barn og ta fra mannen gård og grunn før hun skilles på grunn av "Mishandling" eller andre forhold, som IKKE er sanne...Rett etter norks statsborgerskap er innvilget (jada, de finnes..De "banker opp" hverandre til og med,- for å ha bevis på mishnadling) Også har vi de som faktisk FINNER kjærligheten..Noen er jevngamle (en 30 åring fra Norge treffer en 30-åring fra Thailand f,ekes..osv), andre kan møtes og forelske seg tross aldersforskjell.. Også har vi de forhold hvor det er vinn-vinn..Han er kanskje stakkarlig, stygg og ikke særlig sosialt smart, hun er ei fattig jente fra et "u-land",- hvor alternativene er at han er ensom og alene i Norge, og kanskej bukker under psyksik, og hun må selge seg selv til flere mennom dag...Hun må anta å få en 3-4 "løsunger", kjønnsykdommer, og bli tigger pga "Oppbrukt kropp" før hun passerer 30..... SÅ "finner de hverandre" og finner en lykke, en trygghet og en gjensidig takknemmelighet i hverandre..SOm kanskje er eller etterhvert BLIR ekte kjærlighet.. Men stereotypene de ER der, de finnes og de er skapt fordi de finnes...Men vi må ikke dømme alle slike par av den grunn..Det kan være en positiv situasjon for begge parter, selv om hun er "dritpen" og han "dritstygg"....Det er ikke utseende det går på alltid....Det er blitt velidg vanlig med "import" der jeg bor, og vi har alle grupper..Kvinnfolk som kommer og lurer menn trill rundt..Mannfolk osm bytter ut kvinnfolk med jevne mellomrom etterhver som de er "Oppbrukt", og par som har funnet ,-om ikke kjærlighetenm så LYKKEn sammen.....) SÅ får vi bare godta at sånn er det bar, og håe at de par vi ser er par som har det godt sammen )
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Jeg kjenner to menn på 28 som reiste på ferie til brasil og kom hjem med brasiliansk dame. Disse jentene er nydelige, de er ikke fra fattige familier slik vi ofte tror de er osv. De to mennene jeg kjenner er kjent for å være noen av de flotteste her i byen og veldig vellykkede. De kunne nok fått nesten den dama de ville her, men likevel fant de seg damer fra brasil. Når vi spør hvorfor sier de at det er på grunn av kjærlighet men også for å slippe de kravstore damene her i Norge. Brasilianske damer er flotte og de er mye flinkere enn oss til å sette pris på mannen. Jeg kjenner flere brasilianske damer her i Norge og alle er veldig opptatt av hvordan de skal gjøre mannen lykkelig. Disse mennene jeg kjenner mener at vi i norge er mer opptatt av vår egen kariere og oss selv enn på forholdet og mannen.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Mulig de mannfolkene du skriver om kan få nesten hvilken dame de vil - men tviler på de hadde klart å beholde særlig mange damer med den holdninga de tydeligvis har til kvinner. For noe sier meg at de ikke er flinkere enn gjennomsnittsnormannen til å "gjøre sin partner lykkelig"- ettersom de må hente seg en kvinne "fra fortiden" for å finne lykken. Glad jeg ikke er en slik kvinne, og at jeg ikke har en slik mann!! Back to the 50's....!! Huff...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 samboeren min er fra thailand .. men han er norsk da. hihi.vi møttes på jobben vår. og nesten hele familien hans er her. alle er helt norske. mens moren er gift med en norsk mann og har bosatt seg i thailand igjen. stebroren til min samboer giftet seg med ei fra thailand. veldig flink til å lage mat. mn ingen andre i denne slekta som liker ho. ho er ei bitch. men storebroren til sambo giftet seg med ei fra thailand ut av kjærlighet.. ho er bare helt nydelig!! og det tokikke mange ukene her i norge før hu lærte seg godt norsk
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Har en flott kompis med et langbeint dråg fra Brasil. Hun ser feiende flott ut. Han har sagt rett ut at disse damene tror det er en selvfølge med sex hver dag. Og å ikke blande seg og tyte for mye. Og så synes han ikke at det gjorde noe at hun er brunere og mer sexy enn norske kvinner generelt. Han sier at ei norsk dame med DET utseende har et ego på størrelse med Alaska. Men de forlovet seg etter 2 uker. Så det må ha vært litt "Jeg liker deg fordi du er en out-ticket og du meg for jeg har fin rumpe".
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 Tror nok at det er de norske menn som er desperate nok til å ta de brasilianske damene. De får jo ingenting her. Pluss at de sier hva som helst til damene for å få dem til sengs. Playere alle sammen sier jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Det er vel ofte kjærlighet med i bildet ja - for de norske mennene. For damene er det vel en one-way ticket til Norge med prislappen "være gift med en norsk mann i 3 år (til de får permanent opphold).... For mange i allefall! Men det er vel en vinn-vinn situasjon. Mennene får jo betalt i sex og hushjelp i tre år...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #13 Skrevet 29. mars 2010 Og det er vel for de fleste fordi de ikke får seg noe annet...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #15 Skrevet 29. mars 2010 ikke alle tai damer er som beskrevet over.. er alle normenn budeier som spriker ved første øyekast?? det tror nemmelg ange utlendinger om oss nordmenn.. skjerpings.. ha litt vett i skolten
Moreli Skrevet 11. mars 2012 #16 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har et forhold med norsk jente som varte i 18 år bak meg og jeg har ikke et veldig stort problem med å finne norske damer.. Ikke det at jeg bare kan spasere å plukke hvem jeg vil, men jeg får da stadig napp på by'n med pene jenter.. Men etter at jeg besøkte Brasil så har interessen for Norske damer vært laber.. Brasilianske damer er mer lidenskapelige.. Brasilianske damer er mer sensuelle enn Norske damer De har romper og hofter og bein som beveger seg imot alle fysiske lover, men som enhver mann elsker å se.. Har nå vært sammen med ei Brasiliansk dame i 5 år og har en datter på 1 år.. Så mitt svar til trådstarter er at jeg gjør det ikke fordi jeg ikke finner norsk jente, men fordi jeg rett og slett elsker brasilianske damer, de er i en annen liga.. Norske jenter er trauste og kjedelige, og nå som verden er blitt mindre og mindre, så finner fler og fler norske menn ut av det og finner damer fra andre land..))
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #17 Skrevet 11. mars 2012 De kan gjerne få en norsk kvinne. Men hadde aldri greid å beholde en norsk kvinne da de er så inne i hampen sær. Derfor trenger de et verdenshav mellom så dama ikke kan stikke.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #18 Skrevet 11. mars 2012 HMm jeg ser på det som et gjennsidg missbruk..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #19 Skrevet 11. mars 2012 Damene fra Brasil er jo så hissige at tror en del angrer der. Her var det en mannegjeng der 4 av de tok med seg en mørk brasilskjønnhet hver. Alle fire var så sjalu og hissig at det var ikke liv laga. Hun ene banket til og med opp mannen sin så han havnet på sykehus.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 11. mars 2012 #20 Skrevet 11. mars 2012 Det sier seg egentlig selv at feite menn i 60 årene med måne og hengemage og gjene med et alkohol problem ikke får de snerte norske damene i 20 årene på kroken med mindre de er stinne i gryn....De må nok heller velge de damene som er i sinn "egen klasse" og da er vel mye mere fristende og få ei smekker ei fra thailand som sin kone som både er vakker, ung og underkuet... Men de er ikke alltid sånn, jeg kjenner de som har funnet seg taidamer der de er jevngamle og manne både er flott og se på, velutdannet og snill. Men de er vel klisjene de blir snakket om; gamle ekle alkoliserte griser som finner seg griseflotte thaidamer på 22..tviler på at det er ekte kjærlighet...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #21 Skrevet 11. mars 2012 Det er forskjell på å reise på ferie og tilfeldigvis treffe ei dame og forelske seg og det å dra på damejakt. Jeg vil tippe 99% av mennene som gjør det sistnevnte enten ikke klarer å få seg dame her, eller de takler ikke at norske damer er frigjorte, de vil ha ei som er mer hjemmekjær og opptatt av å stelle for mannen sin.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #22 Skrevet 11. mars 2012 Min bror er gift med ei fra Argentina, men det er vel noe annet, det? De møttes tilfeldig et sted i verden de begge var på ferie, og nå har de vært gift i over 3 år. Jeg ser at der nok er de som bare velger fordi de ikke får noe helt av seg selv i Norge, men de fleste velger av kjærlighet og preferanser hva utseende angår Som meg - jeg ender alltid opp med en blond og blåøyd. Samme hva jeg ellers gjør. Alle mine kjærester helt fra tenårene har sett sånn ut
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #23 Skrevet 11. mars 2012 Jeg kjenner to menn på 28 som reiste på ferie til brasil og kom hjem med brasiliansk dame. Disse jentene er nydelige, de er ikke fra fattige familier slik vi ofte tror de er osv. De to mennene jeg kjenner er kjent for å være noen av de flotteste her i byen og veldig vellykkede. De kunne nok fått nesten den dama de ville her, men likevel fant de seg damer fra brasil. Når vi spør hvorfor sier de at det er på grunn av kjærlighet men også for å slippe de kravstore damene her i Norge. Brasilianske damer er flotte og de er mye flinkere enn oss til å sette pris på mannen. Jeg kjenner flere brasilianske damer her i Norge og alle er veldig opptatt av hvordan de skal gjøre mannen lykkelig. Disse mennene jeg kjenner mener at vi i norge er mer opptatt av vår egen kariere og oss selv enn på forholdet og mannen. Damer fra Latinamerika er ikke akkurat kjent for å være enkle og føyelige - det kan følge MYE drama med på kjøpet, der! Kan ikke skjønne at det skal være så attraktivt.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #24 Skrevet 11. mars 2012 Jeg kjenner to menn på 28 som reiste på ferie til brasil og kom hjem med brasiliansk dame. Disse jentene er nydelige, de er ikke fra fattige familier slik vi ofte tror de er osv. De to mennene jeg kjenner er kjent for å være noen av de flotteste her i byen og veldig vellykkede. De kunne nok fått nesten den dama de ville her, men likevel fant de seg damer fra brasil. Når vi spør hvorfor sier de at det er på grunn av kjærlighet men også for å slippe de kravstore damene her i Norge. Brasilianske damer er flotte og de er mye flinkere enn oss til å sette pris på mannen. Jeg kjenner flere brasilianske damer her i Norge og alle er veldig opptatt av hvordan de skal gjøre mannen lykkelig. Disse mennene jeg kjenner mener at vi i norge er mer opptatt av vår egen kariere og oss selv enn på forholdet og mannen. Damer fra Latinamerika er ikke akkurat kjent for å være enkle og føyelige - det kan følge MYE drama med på kjøpet, der! Kan ikke skjønne at det skal være så attraktivt. Tipper hun som skrev det der over er fra Brasil. Kjenner mange fra Brasil og de damene gjør alt de kan for å gjøre mennene sine ulykkelig.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2012 #25 Skrevet 11. mars 2012 nå skal jeg snu litt rundt på det. Jeg har aldri hatt problemer med å finne meg norske menn, men det er ett elelr annet med menn fra andre land som er veldig attraktivt. De har ofte mye mer lidenskap og setter pris på damer mer det er ikke bare den hva kan du gjøre for meg mentaliteten. Litt mer romantikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå