Bellamora Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 idag tidlig var det igjen brunlig slim/utflod da jeg var på do. Ser ikke veldig lyst på ting, har egentlig ikke fått legetime før imorra, men prøver å gjøre noe med det. Jeg orker ikke å gå å tenke på hva som kan være eller hva som har skjedd. Merker at jeg ikke har et snev av håp, og med tanke på at jeg er over 9 uker, må jeg vel ha utskrapning... Er skikkelig lei meg nå...
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Uffda...håper virkelig det er ufarlig og at du fortsatt har liv i magen din! Skulle det derimot vise seg å være dødt vil jeg absolutt anbefale deg utskrapning framfor medisinsk abort med piller...Det kan de iallefall bare glemme å gi meg en gang til! Men - det er håp i hengende snøre! Mange opplever blødninger - også brunlige - uten at noe er galt - så her krysses fingrene big time!!! Trøsteklem
mov:) Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 plagest også med dette! og i mårrest kom d enda mere i do og på papiret( har vært på ul for en uke siden pga litt blødninger,men da sto alt bra til me fosteret:) ),men da d begynte å komme mer i dag ringte jeg legen min, og fikk time der kl.10 i dag,og da fikk jeg henvisning til ul,så skal i morgen på ny ul:) håper at alt er bra hos oss begge:)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 huff *trøste* lykke til. husk at det er mange som blør i løpet av graviditet pg av at ting strekkes og tøyes dær inne. har ei veninne som blødde i 7 mnd! så krysser fingrene for deg og håper det ordner seg.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 sånn har jeg hatt det i snart 3 uker sammenhengende! det har vært alt fra rosa til brunt til rødt både med og uten slim og alltid MED panikk!:S pga dette har jeg vært på ul 6+5 og 8+0 og alt var fint med den lille.... satser på at det er det enda selv om jeg fikk mere rødt på papiret igår...jeg er 9+0 idag...skal på ny ul neste uke å se at alt er bra enda...hare en grei gyn.som skjønner min engstelse...få deg en time til ul så slipper du tenke sånn på om alt er ok eller ikke... det går nok fint skal du se;) krysser fingrene for deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå