Oslojenta79 Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Det står at det skal vann i den,men både for smak og for å få opp antall kalorier lurte jeg på å ha mme i grøten? Klarer ikke å få i mere mat enn jeg gjør...
Gjest eelis+kian Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Kan du ikke bytte grøttype, til en type som skal blandes med mme?
kladde Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Den er vel allerede tilsatt ganske mye MME siden den skal blandes med vann, men tror neppe det skader om du tilsetter MME i stedet for vann. Men tilsetter du olje? Det er det masse kalorier i. Du bør bruke kaldpresset olje - f.eks raps.
Guttemamma x 3 Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 Hvis du bruker grøtpulver som skal blandes med vann er det sannsynligvis MME-pulver i grøten. Hvis du da blander med MME blir det mer MME-pulver pr. dl. vann så det kan det bli litt hardt til magen å fordøye. (blir det samme som å bruke mer pulver når du blander en flaske MME) For å få opp kalori-innholdet kan du ha i olje/smør. I tillegg kan du sjekke kalori-innholdet på pakken neste gang du handler grøt for det er stor forskjell mellom de forskjellige typene.
Oslojenta79 Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2010 Da skal jeg tilsette litt olje!Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå