Vimsa :) Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Tjoho jenter På bloggen min har jeg til høyre en kategori som heter IVF/ICSI. Her har jeg skrevet diverse om disse temaene. Har også lagt ut en fin film som forklarer selve prosessen ved IVF. Ta en titt: WWW.VIMSAGRIPERDAGEN.BLOGG.NO
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Veldig gøy å lese bloggen din :) Her ruger jeg på 4dag. Og tar folat m/ omega 3 og sink
Vimsa :) Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2010 Hei Ønsker oss baby *RUGER* Så kos å få slik tilbakemelding! Det er bare å spørre hvis du tror jeg kan være til hjelp! Masse lykke til med rugeperioden!!!!!!!!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har ett spørsmål. Vet ikke om du kan svare,men spør likevell: I natt når jeg la meg, ca 24 tiden. Da fikk jeg kraftige smerter i høyre eggstokk... Var akkurat som kraftig mageknip,bare der nede da. Lå å vrei meg en stund før jeg stod opp og fyllte varmeflaska og tok 2 paracet. Det gikk over ca i 4 tiden i natt. Hva kan det være? "luftsmerter,kolikk"? Var ikke særlig behagelig. Har du opplevd det? Idag er jeg på rugedag 5. Masse lykke til videre i svangerskapet. kos deg :) Gleder meg til den dagen jag kan få en positiv test. Det har enda ikke skjedd på 5 år Detter er vårt første forsøk med ICSI. Spennende tid i vente. klem og god påske til deg
Vimsa :) Skrevet 6. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2010 Hei Ønsker oss baby*RUGER* Hm...vet ikke om det er festesmerter. Men det kan det sikkert være! Når jeg ble gravid første gang naturlig fikk jeg sterke smerter i høyre side som varte i ca 30 sek. Da kjentes det ut som at det var ved eggstokken. Denne gangen når jeg ble gravid med ICSI kjente jeg smerter i området rundt livmoren. Jeg har tatt keisersnitt, så derfor er det lett for meg å lokoalisere hvor livmoren min er. Håper det går rette veien for deg!!!!! Du får holde meg oppdatert!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Testet negativt idag tidlig. Så da er det over på fryse forsøk når neste mens kommer. Hvordan går det med deg og magen? klem
Vimsa :) Skrevet 9. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2010 Hei Ønsker oss baby *Frys neste* Ønsker deg masse lykke til videre!!!!!!! Med meg går det fint Har oppdatert alt på bloggen min. Klem
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 10. april 2010 #10 Skrevet 10. april 2010 Takk for det Vimsa :) Får ett forsøk til før de tar sommerferie på klinikken. Gleder meg faktisk til å komme igang igjen. Blir spennende med frys denne gangen. så bra at det går fint med deg. Kjempe koslig blogg du har :) klem
Vimsa :) Skrevet 13. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2010 Tusen takk! har hatt noen tøffe dager. Har vært innlagt på sykehus, men heldigvis så går det fint nå
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 15. april 2010 #12 Skrevet 15. april 2010 Ble glad når jeg åpnet postkassen og at det lå ett brev ifra porsgrunn :) Jeg skal starte på vårt første fryseforsøk neste mens(MAI) Skal begynne på Progynova 2mg,1 eller 2 menstruasjonsdag. Skal ta 6 mg daglig. Gleder meg til vi kan komme igang igjen. Har 8 egg på frys og satser på at ett av de er ett skikkelig GULL egg :) Håper det går bra med deg Vimsa. Det var bra det ikke var noe galt med bebisen Men det er ikke behagelig å ha vondt i ryggen. Huff. stakkars deg. God bedring klem til deg :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå