Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her, men gøy å se hva dere skriver om. Jeg kan ikke si at jeg strever med å bli gravid, for jeg har nettopp slutta på pillene etter 10 år for ca 3 uker siden.. Har kjempe lyst på barn, og tenker på det hele tiden, men prøver å se fornuftig på det, men hvor lang tid bør man regne med at det tar før man blir gravid da? Jeg har av en eller annen merkelig grunn en følelse av at jeg kanskje er gravid, men skal vente å se til jeg skal ha mens igjen, på en annen side har jeg alltid en følelse av at jeg vinner i lotto når jeg tipper også, men det gjør jeg jo aldri..:-S Jeg aner heller ikke hvordan syklusen min er enda, og om jeg i det hele tatt har hat eggløsning, men håper det blir lettere med tida) :-S :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

så hygelig med flere nye her inne da!

Jeg har også gått 10 år på pillen.

Jeg har lest og hørt at det kan gå opp mot et år føre man er "normal" i kroppen igjen. Slik at det kan gå et år føre man kan regne med noe.

Ikke bli skremt, men det er 1,5 år siden jeg slutta og ar ennå ikke blitt gravid. Det trenger ikke være slik for alle da selvfølgelig.

Men vi får se om det kanskje klaffer snart.

Ønsker deg ihverfalll masse lykke til.

Og det er jo kjempefint at du ikke stresser!

Kan ikke si at jeg ikke gjør det men...Tenker ikke på annet:-)

Lykke til også med lotto-talla he he

Skrevet

Hei!

Er selv ny her inne, men ikke helt fersk i prøvingen. Har prøvd i 1 år nå, men desverre ingen positive gr.test enda.... Ligger jo her å kjenner på symptomer da, så får en smøre seg med tålmodighet før en kan ta en test når det nærmer seg ikm. ( venter den på søndag) Er første mnd min som jeg har prøvd eggløsningstester, så kanskje dette vil hjelpe i å få det til og klaffe snart. har ikke vært helt sikker på om jeg alltid har hatt el. men fikk da en positiv test forrige helg i allefall:) Lykke til i prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...