Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Eg lurer på hvordan dere andre har de nå? kjekt å følge med:)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Må først si at jeg ikke tror jeg er gravid, men kommer til å ramse opp en hel del symptomer for det:P Føler jeg har en naturlig forklaring på de fleste sympt. jeg har ikm i morgen(tirsdag) ¤levende drømmer ¤små uggen og kvalm, da spes i dag ¤løs og fast mage om hverandre ¤ømme bryster og nipples, tunge ¤stikkinger i livmor og på sidene ¤veldig trøtt ¤et lite hormon troll noen andre som vil dele symptomene sine?!!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 Har ikm i måren eg og:( komme nok her og. Min symptomer: ¤ Trøtt hele dagen ¤ migrene ¤ Mensmuringer i rygg og mage ¤ 2 av fingrene mine har sove i ei uke snart (de reagrte eg mest på) ¤ ømme nippler å muskel vondt i resten av puppene ?!?! ¤ er på gråten av ingenting Huske ikke så mye mer:S Men eg kjente el å noe som lignet på at livmoren gjorde seg klar for å ta i mot egge men eg har lite tru på at eg kan bli gravid:( fikk svart på en prøve på fredag at eg hadde hatt en knall el 16.mars. men de får me nå se på.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2010 hehe ¤ oppblåst, eg ser ut som en badeball å har gjort de i ei uke nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå