Spire2013??? <3 Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 og enda ikke positive tester... Vil gjerne høre om noen har gått langt over ikm og fått positive tester.
sandra84 Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Hiver meg på den! Akkurat i samme båt, å ingen tegn til TR..
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Jeg og, men er bare 2 dager over. Sist gang (eller forrige mnd før SA) fikk jeg ikke positiv test før etter 4 dager... Hvordan har dere det ellers? Jeg føler at jeg brygger på noe liksom...
cini Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 jeg testet positivt kun 3 dager over ikm..så dette er vel kanskje litt inviduelt:) håper du tester positivt du også de nærmeste dagene, lykke til!
sandra84 Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Har vært litt små kvalm, å stikkinger nede i magen, kjennes nesten ut som mens smerter, men håper jo da at d ikke er d )
Spire2013??? <3 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. mars 2010 6 dager over i dag. Ellers denne mnd har jeg på dag 22-23 har stikkinger og murringer i nedre del av mage og korsryggen men det gikk over. På dag 28 begynte jeg å få vondt i puppene og det va vondt å ha bh på, det gikk også over. På dag 30 begynte jeg å få litt brun spotting eller utflod (sorry for detaljene) men det kom liksom ikke noe friskt blod så jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre. Har hørt mye snakk om livmortappen og at man kan kjenne på den og vite om men er gravid, men har jeg ihvertfall ikke peiling. Hilsen
Peanut14 Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 4 dager over, ikke positiv test - men håper fortsatt! Forrige gang jeg var gravid fikk jeg positiv test 7 dager etter ikm
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Nå er jeg 3 dager over IKM og fortsatt neg. test og ingen tegn til TR. Tok testen til og med med morgenurin..... Har kjæmpetunge bryster med stikninger i siden, samt litt gulhvitlig utflod. Tappen min er fast, men den er så langt oppe at jeg ikkje klarer å kjenne etter om tappen er lukket eller åpne. Ellers ingen andre symptomer. Kan ikkje bare den TR komme da eller!?!?! Sånn at man får begynne på nytt....
ellio Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 5 dager over ikm her og.. testade senast negativt i fredags. Men om jeg er ærlig mot meg sjøl så tror jeg det beror på forsinked el...(tempen sier nok det..men det er min første temp. måned så litar inte helt på det liksom,..) Lykka til til er andre!
Super-Mish Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Hehe les tråden jeg akkurat laget: "Da ser det ut til at jeg forlater dere allerede..... :D" .... jeg testet pos i DAG, 3,5 uker over ikm! Kan selvfølgelig skyldes kluss i syklusen, men uansett, som jeg har sett så mange si her inne, håpet er IKKE ute før tanta kommer!!!!!
Spire2013??? <3 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2010 Heia Super-Mich Jeg leste akkrat tråden din og må gratulere så masse og det gir meg mye håp at du testet positivt så lagt over ikm. Man er jo alle forskjellige og jeg tror det er veldig individuelt når man kan teste positivt. Kjenner jeg min kropp rett kan jeg ta det med ro med testing en uke til eller noe. Har allerede svidd av et par billigtester. Nok en gang GRATULERER. Til dere andre, så krysser jeg fingrene for at der dkker opp noen positive tester etter hvert. Hilsen
Super-Mish Skrevet 30. mars 2010 #12 Skrevet 30. mars 2010 Tusen takk, og masse lykke til til deg og alle dere andre!! Koffeinfri kaffe nam nam.
bokblomst Skrevet 30. mars 2010 #13 Skrevet 30. mars 2010 Jeg er 2 dager over i dag... tok en test i går morges, men det var ikke en antydning til positiv en gang!! Har ikke noen symptomer lenger hverken til det ene eller det andre, men hvis jeg ikke er gravid kan jeg vel bare få TR sånn at jeg kan prøve på nytt!! Grrrr! Hvordan går det med dere andre nå? Noe nytt? Håper noen synger ut noen positive resultater snart
sandra84 Skrevet 30. mars 2010 #14 Skrevet 30. mars 2010 Har rett å slett mistet tellingen på ikm dagen min, men vet den var enten tir eller ons i forrige uke, enda ingen tegn til hverken positiv test eller TR.. har funnet ut at siden vi drar på hytta i morgen skal jeg ikke ta med noen tester å bare prøve å slappe av å nyte påske. Man blir jo smårar ev denne ventingen.. Får bare håpe TR holder seg unna, å at det blir en positiv test når vi kommer tilbake ) God påske alle jenter ) Håper dere svir av mange positive tester )
bokblomst Skrevet 31. mars 2010 #15 Skrevet 31. mars 2010 Da kom TR i dag, 3 dager etter IKM... Men kanskje like greit? Hadde ingen graviditetssymptomer, og hvis TR bare ventet på å komme, er det greit at hun er her så jeg kan prøve igjen snart! Også kan jeg kose meg med litt vin til påskelammet, hurra Lykke til videre alle sammen! Og god påske!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 31. mars 2010 #16 Skrevet 31. mars 2010 Jeg er 4 dager over jeg...og ingen tegn til TR (til tross for omgang i høyet i går).... Skal også ta en pause fra graviditetstenkningen og tester. Nå får bare TR komme eller ikke komme....så får vi se hva status er etter påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå