Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Hva lærer man på studiet, er det lett å få jogg og tjener man greit? Håper noen vet:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Du lærer vel det du trenger å kunne for å ta røntgen, MR, CT osv...? Vanskelig å få jobb!!
blond Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Du bør sjekke jobbmarkedet og fagforeningen før du starter utdanningen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Meget vanskelig og få jobb, kjenner 2 som måtte flytte henholdsvis til Danmark og Finland for og få seg jobb, Kjedelige arbeidsoppgaver, da man ikke kan si til pasienten hva som er galt dersom man ser det på røntgenbildene, jeg har allerede sagt det noen ganger til pasientene, men strengt tatt har vi jo ikke lov til det, det er radiologen sin arbeidsoppgave. Jeg er nå sykemeldt og skal over på attføring, kommer da til og ta en ny utdanning for jeg angrer som en hund på at jeg tok dette studiet!
Silla1 Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Gjennom studiet er det en del anatomi, sykdomslære, strålefysikk, apparatlære og gruppeoppgaver med vitenskapsteori og forskningsmetoder. Vær forberedt på å lese en del vitenskaplige artikler. Det kan være greit å ha litt peiling på fysikk og matte. Det er vanskelig å få jobb, og vær forberedt på å måtte flytte på deg. Ferdigutdannede tjener rundt 350000 i året(offentlig helsetjeneste). Håper det var til hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå