2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Synes det er spennende å høre hva folk kaller tvillinger, noen ganger synes jeg navnene blir for like, mens noen ganger matcher de bra uten å ligne. Av de jeg vet om synes jeg disse blir for like: Bente & Beate Sindre & Sondre Marcus & Martinus Martin & Morten Mens disse matcher bra uten å ligne for mye: Lea & Lilje Mette & Morten Lasse & Petter Sienna & Savannah Sara & Sofie Nathalie & Emilie Christian & Camilla Hva synes dere? Hvilke navn kjenner dere?
Euphoria: M. Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Maria & Veslemøy Stine & Julie Veronica & Cecilie Mari & Markus Håkon & Gustav Kristoffer & Ludvig Jostein & Kristoffer Mange fine navn og kombinasjoner - spesielt guttene!
Euphoria: M. Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 vet du faktisk av tvillinger som heter Sindre og Sondre? drøyt..
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2010 Utrolig nok vet jeg av to par tvillinger som heter Sindre & Sondre! Synes også det er way to much..;-p
Dearest Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Sienna og Savannah blir for likt for meg.. begge begynner med S og har enna/anna i seg, tre stavelsar, og begge slutter på A er 'too much'. Kjenner nokre tvillingpar, Ingrid og Borghild, Jan Erik og John Vidar (mest forvirrande eg har vore borti sidan dei alltid gjekk saman og var einegga), Isak og Odin, Agnar og Brage. Agnar og Brage liker eg spesielt fordi dei er forskjellige men har same stil og fordi G'en i begge namna knyter dei saman Til tvillingar ville eg muligens valgt Frimann og Ellef til gutar, Vinjar og Svala til gut og jente og Svala og Erla til to jenter. Eller noko i den duren... Liker at det er NOKO felles men det skal helst ikkje vera for åpenlyst!!
Dearest Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Gløymde å sei at eg synes namna må likna i stil og lengde... å gje eine jenta prinsessenamn som Emiliana og andre jenta Ida blir for drøyt! Moa kjem ein dag til å lura på om foreldrene er mindre glad i ho sidan ho fekk eit mindre 'inspirert' namn...
trebarnsmamma84 Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Sindre og Sondre vart for likt ja Runar og Linda Guro og Andreas Snefrid og Jørgen Turid og Solveig Veslemøy og Ingelinn Maud og Marion Tilda og Elida Eli og Kari Sondre og Martin Gjøran og Magnus Sveinung og Thomas Joar og Bjarte
herewego Skrevet 31. mars 2010 #8 Skrevet 31. mars 2010 Vinjar & Olav Adrian & Tobias Mia & Malin Marianne & Therese Nathalie & Nicoline Cathrine & Christian Anita & Stian
tezzie Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Liv og Nanna Tor og Odin Lene og Linda Ellinor og William Men om jeg en gang skal få tvillingjenter skal de hete: Erle og Adele
sikat Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Mååå bare få nevne: Jeg vet av ett tvillingpar(godt voksne) som heter for Svein Helge og Helge Svein....
Hymia+muffins Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 Jeg vet om: Mari og Martin Therese og Cecilie Alma og Iris Jesper og Wilmer Miriam og Rakel Hanna og Kristin Simon og Silas
LilleTrille med en tulle Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Ingrid og Sigrid Ida og Mia Karoline og Amalie Mads og Marius Kristoffer og Nikolai Siri og Sigurd Amanda og Alexandra
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 10. april 2010 #14 Skrevet 10. april 2010 Tvillingpar jeg vet om: Erlend og Endre Julie og Emilie Kristian og Henrik Loke og Thea Fritjof og William Maiken og Maria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå