Gå til innhold

brystbetennelse, kul som ikke forsvinner. vondt.

Anbefalte innlegg

Har hatt brystbetennelse i 5 dager nå. Tømmer ofte, dvs pumper hver 2.-3. time. Får kun ut ca 15 ml per gang, men det er bedre enn ingenting. går på diclocil 500mgx3. lett feber på 38. veldig rød i huden ved kulen og utrooolig vondt. Problemet er at jeg ikke blir kvitt kulen. den er veldig liten, på str. med en vanlig klinkekule ca. legene vil ikke skjære opp og tømme. de anbefalte meg å ta piller for å stoppe melka, men jeg vil ikke slutte å amme enda.

Fortsetter under...

grønnsåpe har jeg prøvd å dyppe hele puppen i, stått i dusjen med vannet på 48 grader, varmeflaske på, har syntocinon nesespray, har strøket, massert, tatt solarium for å varme opp kroppen (tar ikke sol til vanlig), osv. ingenting av dette har hjulpet. :( Når har klumpen vært der såpass lenge at legene MÅ gjøre noe for å fjerne den? den gjør så vondt.

Da ville jeg ha driti i fastlegen og ringt rett til feks melkebanken om du har det i nærheten, de som jobber der har litt mere erfaring. Evt snakk med helsesøster og be henne om hjelp. Eller ring til en avd som kan hjelpe deg på sykehuset. Eller vær streng med legen din og si at uansett hva du gjør så får du den ikke vekk, så noe MÅ gjøres!!

Ikke godta at det ikke er noe å gjøre i allefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...