MammaTherese84 Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Jeg er 16+6 i dag, og sliter for tiden skikkelig med mageknip! I natt var det så vondt at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg... puh, slitsomt...har liksom et eget gasskraftverk i magen.... Flere som sliter med dette? er det normalt?
Gjest Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Har hatt noen runder om natten selv med skikkelig magevondter. Spurte jm om dette og hun sa det nok var luftsmerter og tarmen som jobber mer enn før.. Har sikkert hundre ganger mer luft nå enn til vanlig, i tillegg til treeeeg fordøyelse så ikke rart det gjør vondt av og til... Nå klarer jeg å kjenne forskjell på luftsmerter og magen-som-vokser-smerter heldigvis:)
MammaTherese84 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2010 det var godt å høre at det ikke bare er meg!! Kjenner meg godt igjen i beskrivelsen din, ja...samtidig så tror jeg at jeg desverre ikke helt ennå kjenner forskjell på luftsmerter og magen-som-vokser-smerter, men det kommer nok Tusen takk for svar:))
jennte78 Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Sliter så med treg mage, forferdelig, mage kniiiip ja da tenker jeg på de stakkars små når de har luft smerter, ikke rart att de gråter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå