Gå til innhold

Dere som har bæremeis av type: Bergans kids trekking 2300, hvilke meninger har dere om denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den god? dårlig? hvorfor?

Tusen takk!!

Skrevet

Er det ingen som har denne?

Skrevet

prøver igjen jeg! dytter opppp! :P

Skrevet

Vi har den. Husbonden er kjempefan, jeg er ikke det. Men, jeg er veldig svai i ryggen og føler at den ikke kommer inntil nok, slik at jeg får god nok støtte. Jeg kan bruke den, for all del, men de lange turene uteblir.

Husbonden derimot, synes den er helt topp og har hatt storebror på ryggen bak i meisen i timesvis, uten problemer.

Skrevet

Låner denne tråden litt, håper det går bra=) Fra hvilken alder bruker dere bæremeis fra???

Skrevet

vi har brukt fra da guttene har vært rundt året, men på papirene fra bergans, stod det 9 kilo /7 mnd tror jeg. Kommer vel litt an på barnet. Storebror har ikke sittet i bæremeis etter at han ble 3 år, men da ville han heller løpe. Max 17 kilo, synes jeg å huske det stod.

Det regntrekket som følger med bæremeisen, det type taket, er helt supert. Da slipper sovende barn å få regn i ansiktet, og nakke og sidestøttene er supre. Måtte bare skryte litt, selv om jeg ikke bruker den selv. Men jeg SER jo på at mannen bruker den da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...