andreita med 2 prinsesser Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Hei Jeg er 37, blir 38 i juni og har en jente på 4 år og prøver nå på en liten søster eller bror til jenta mi. Gift og bor i utlandet, Spania Er blitt kanskje litt for opphent i og bli gravid nå da jeg jobber sesong her nede og det skal da "klaffe" med jobben, men vi får vente og se
Dikigoros_Høygravid Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Hei, jeg er 39 og har en liten gutt på 8mnd. Vi vil gjerne at han skal få et søsken så nå bare venter jeg på at mensen skal komme tilbake. Trodde ikke det skulle ta så lang tid, og hadde håpet på å bli gravid allerede i februar, men den gang ei... Det er veldig frustrerende når man kjemper mot klokka på denne måten. Mannen min er 10 år eldre så vi har ingen tid å miste.. Har nå sluttet å amme om natten, og håper at det skjer noe. Hvis ikke for jeg vurdere å ammeslutt nar han er ca 10mnd. Kjenner som deg at det må klaffe mtp jobb, permisjon mm. Lett å bli litt stresset ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå