Gå til innhold

Sensitivitet på tester fra billigtester.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet sensitiviteten på eggløsningstester og graviditetstester herfra?

Leste om muligheten for å bruke el.test som g.test på http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm

Jeg tror jeg har litt "tregt" hcg, testet positivt først1 dag over ikm sist. Alikevel klarte jeg selvsagt ikke la vær å teste nå - negativ. Men, jeg slang med en el.test (ja, håpløs - i know) og den ble knall positiv..

Så derfor lurer jeg på om noen vet noe om sensitiviteten på disse testene, er det mulig at el.testen fanger opp mindre hcg enn g.testen? (*håpe håpe*)

Gjerne en nettside det står noe om dette hvis du vet om en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må slenge med at jeg er 11 dpo, forrige gang jeg var gravid kom første positive test 15 dpo

Skrevet

hei:)

jeg er ikke helt sikker på sensitiviteten på disse testene..

men jeg har di siste 4 dagene brukt 8 EL tester fra billigtester.no,og alle har vert svært positive!

er ca 14 dager siden EL, så hvet ikke helt hva dette betyr !

jeg tror de fanger opp like mye hcg som g.tester,men skal ikke si det sikkert :)

lykke til ;)

Skrevet

Takk for svar!

Hi hi -, 8 el.tester på fire dager - nå føler jeg meg litt mindre rar ;-) he he. Godt å være blandt andre testomane!..

Hadde håpet de fanget opp hcg selv om det var bittelitt mindre (den er jo "gradert" ..)

Uansett, en g-test i morgen vil vel gi meg svar - negativ da vil vel bety at den lurte meg.. (men sjeldent jeg har så positive e-tester, også ved el.)

Lykke til til deg og - håper vi får positiv g-test i morgen!! Kom med et innlegg og la oss vite hvordan det går da!

Skrevet

hehe.. ja, man føler seg litt mindre rar når man hører om andre såm "missbruker" tester :P jeg måtte bare..for har aldri fått positiv EL test før, og nå er alle det pluttselig:)

har ikke tatt en gr.test enda, men skal kjøpe en i dag da :)

hvordan gikk det med deg i går?

tok du en test? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...