snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Håper mange har lyst til å møtes på Café Sorgenfri på Aker Brygge den 9. april kl. 19.30! Sktiv dere på liste: - snøfilla
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 -snøfilla -Rose -Bjørnen Collargol
tromsøjenta Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Heia dere! Jeg har nå bestemt meg for at det ikke blir noen Oslo-tur på meg:-( Har mye kynnere og tåler ingen ting før de blir hyppigere og mer intense, så da har jeg det best hjemme... Det hadde virkelig vært hyggelig å møte dere! Kanskje det blir treff i barseltiden? :-) Kos dere på kafè! Klem fra
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Så synd da tromsøjenta, men helsen kommer jo unsett først! Kanskje vi kan treffes ja når alle har fått vidundrene sine
fått attpåklatt Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 -snøfilla -Rose -Bjørnen Collargol -venter attpåklatt Gleder meg til å se dere igjen!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 5. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2010 Heia tromsøjenta :-) Synd at formen ikke tillater er Oslo-tur, men vi tar det igjen senere. Nå er det viktigst at du passer godt på deg selv og lille-gutt i magen. Dere andre: Vi sees på fredag! Klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 7. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. april 2010 Ja, jeg kan fikse det. Bestiller bord til 4 på navnet Borge :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Uff det ser mørkt ut for meg i dag. Kaster opp IGJEN!!!!! og har skikkelig mageknip Skal se det litt an noen timer, men av erfaring pleier jeg å bli temmelig sliten etter en slik runde. Hadde et håp om jeg var ferdig med dette jeg nå, men tydeligvis ikke (( Gir beskjed etterhvert jeg...
Rose69 Skrevet 9. april 2010 #14 Skrevet 9. april 2010 Uffda, du må ha god bedring. Håper uansett at vi ser deg!!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 9. april 2010 #15 Skrevet 9. april 2010 Ok, jeg er ganske sliten kjenner jeg, men ellers er jo formen grei så jeg kommer en tur jeg
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. april 2010 Forfatter #16 Skrevet 10. april 2010 Takk for i gåtr jenter - det var veldig koselig å treffes igjen! I dag har jeg vært på baby-shopping, og nå er klessnora full av tøy til lille sprell i str. 50-56 i hvitt, beige, grønt og grått :-) Even(tyret) fikk nye sko og en baby-dukke. Han kaller den for "Bebe" - smelt... Klem
fått attpåklatt Skrevet 12. april 2010 #17 Skrevet 12. april 2010 Ja, takk for sist! Det var veldig kos å se dere igjen! Hyggelig å shoppe litt babytøy da snøfilla :-) :-) Var hos legen i dag, og ble sykmeldt 100% nå skal det slappes av så det ikke blir noe prematurfødsel! Klem klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 12. april 2010 #18 Skrevet 12. april 2010 Ja jeg angrer ikke på at jeg tok turen inn til Oslo jeg nei Koslig å handle litt da snøfilla og skjønner at du smelter når Even(tyret) reagerer slik ja Flott at du har fått 100% sm venter attpåklatt, du får slappe av og ruge som en helt slik at du går i alle fall til uke 37!
Rose69 Skrevet 13. april 2010 #19 Skrevet 13. april 2010 Takk for en kjempehyggelig kveld, jenter! Her i gården blir d ikke så mye shopping da vi har alt fra før av - selv om d r er veeeeeldig fristende :-) Tipper du ble skikkelig i modus,Snøfilla :-) Jeg har 50% SM til første uka i mai. Siste mnd blir nok 100% SM. Trøtt,sover dårlig og lite ,sliten,kynnere...kommer meg aldri overpå liksom.Men sånn r d vel bare... ;-) Bra du tar 100% SM, venteratpåklatt. God bedring med oppkastingen,Bjørnen. Ha en fin uke! Klem////////
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå