Eliida Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 I går kveld hadde jeg fryktelig trykk mot underlivet. Klarte nesten ikke late vannet, det var for ubehagelig. Kjentes liksom ut som om noe var på vei nedover... Er 25+0 i dag. Noen som kjenner seg igjen, evt har en forklaring??
mammatetogansketette:)) Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Hei:) Det kan vel ha flere årsaker.. jeg hadde det i uke 20 ca. Og ble sendt til innvendig ul for å sjekke at det ikke hadde begynt å forkorte seg og åpne seg der nede.. Alt var greit , og jeg fikk forklaringen at det er kun ett år siden forrige fødsel. Men - jeg hadde nok noe forstoppelse også, hjalp å få igang magen (lactulose- og nå kun et par glass biola om dagen..) Jeg ville nok ringt jordmor om det skulle skje igjen- og det råder jeg deg til også- i morgen tidlig. OG ro helt ned før den tid- ikke løft særlig, ligg gjerne mest mulig-gjerne med pute under rumpa- for å lette på trykket. greit å få utelukket modning, var det jordmor fryktet hos meg i alle fall. Men altså.. det TRENGER absolutt ikke å være det, flere med oss kjenner endel nedtrykk til tider uten at der er noe å bekymre seg over:) Lykke til, håper det går over snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå